شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری اولین جلسه شورای مرکزی رشد دانشگاه در سال جاری

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه، اولین جلسه شورای مرکزی رشد دانشگاه در سال جاری با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، دکتر ملا بهرامی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، دکتر مهدیزاده معاون پژوهش و فناوری، دکتر نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، دکتر یگانه مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری  و دیگر اعضاء صبح امروز در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

    در این جلسه ابتدا دکتر مهدیزاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در سخنان کوتاهی به اهداف و چشم انداز مرکز رشد برای سال جاری و سالهای آینده پرداخت و بر توسعه فعالیت های این مرکز در راستای توسعه دانشگاه و استان تأکید کرد.

    در ادامه این جلسه دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه با ابراز رضایت از روند اقدامات انجام شده در مرکز رشد، بر توسعه فعالیت های این مرکز در حوزه های مختلف کشاورزی، فنی، دامپزشکی، گردشگری  و صنعتی و به خصوص ارتباط بیشتر و مستمرتر این مرکز با اساتید دانشگاه تأکید کرد و خواستار اطاع رسانی و تبلیغات بیشتر و بهتر   این مرکز در داخل و خارج دانشگاه شد.

   در این جلسه موضوع برگزاری دومین جشنواره ایده های ثروت ساز در آبان ماه سال جاری، برگزاری استارت آپ و برگزاری اردو برای کار آفرینان و صاحبان واحدهای فناور مطرح و به  رسید.