شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دبیر کانون همیاران سلامت دانشگاه: با حمایت سازنده و متداوم مدیریت دانشگاه، زمینه شکوفایی استعدادهای دانشجویان فراهم شده است.

در دو سال اخیر با مدیریت دکتر علی اکبری روند جدیدی درباره اعتماد به دانشجویان و محول کردن برنامه ها به آنان آغاز شده است.

      آقای سعید داراب خانی دبیر کانون دانشجویی همیاران سلامت دانشگاه در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی درباره روند تأسیس و وضعیت کانون  گفت: کانون همیارن سلامت در  اواخر سال سال 1394 در دانشگاه راه اندازی شد؛ در انتخابات شورای مرکزی کانون که در همان سال برگزار گردید اینجانب به عنوان دبیر انتخاب شدم. و درحال حاضر شورای مرکزی کانون همیاران سلامت با 5 نفر عضو اصلی ،3 نفر عضو علی‌البدل و 100 نفر اعضای مجمع عمومی تحت مجموعه مرکز مشاوره معاونت دانشجویی فعالیت می‌نمایند.

      دبیر کانون دانشجویی همیاران سلامت درباره کارها و اقدامات کانون بیان کرد: کانون در چهار محور سلامت اجتماعی، سلامت معنوی، سلامت جسم و سلامت روان با مرکز مشاوره دانشگاه همکاری دارد و رابط مرکز مشاوره با دانشجویان می باشد.

      دارب‌خانی درباره افتخار بدست آمده برای کانون در سال جاری گفت: در اولین همایش اعضای کانون‌های همیار سلامت دانشگاه‌های سراسر کشور که در اردیبهشت ماه برگزار گردید، کانون همیاران سلامت دانشگاه شایسته تقدیر شناخته شد و لوح تقدیری از طرف معاونت دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم به این کانون اهداء گردید.

      دبیر کانون دانشجویی همیاران سلامت دانشگاه تأکید کرد: در دو سال اخیر با مدیریت دکتر علی‌اکبری روند جدیدی درباره اعتماد به دانشجویان و محول کردن برنامه‌ها به آنان آغاز شده؛ که  همدلی سازنده‌ای را بین دانشجویان و مدیریت دانشگاه شکل داده که موجب گسترش زمینه شکوفایی استعدادهای دانشجویان گردیده‌است؛ که یکی از نمودهای آن کسب افتخار کانون همیاران سلامت دانشگاه در سال جاری بود.

      وی خاطرنشان کرد: در کنار ریاست دانشگاه؛ جناب آقای دکتر عدالتی معاون محترم دانشجوی دانشگاه و سرکارخانم بیرانوند مسئول مرکز مشاوره نیز صمیمانه از ما حمایت کرده‌اند، که در اینجا از آنان کمال تقدیر و تشکر را دارم.

 

دبير کانون همياران سلامت دانشگاه: با حمايت سازنده و متداوم مديريت دانشگاه، زمينه شکوفايي استعدادهاي دانشجويان فراهم شده است.