شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه و شرکت برق منطقه ای غرب کشور

    تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه و شرکت برق منطقه ای غرب کشور با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، مهندس نیک خلق قائم مقام شرکت برق منطقه ای غرب کشور، دکتر مهدی زاده معاون  پژوهش و فناوری دانشگاه، دکتر رستمی نیا مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه، اعضای هیات علمی گروه برق و معاونین شرکت برق  منطقه ای غرب کشور صبح  روز شنبه 4/10/ 96 در محل سالن جلسات حوزه ریاست به امضاء رسید.

  در این نشست ابتدا دکتر مهدی زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست اظهار داشت: ما در سال گذشته تجربه خوبی را در زمینه همکاری با شرکت توزیع برق استان داشتیم و امیدوارم این همکاری با شرکت برق منطقه ای غرب کشور تکرار گردد.

     دکتر مهدی زاده تأکید کرد: دانشگاه ایلام در چهار سال گذشته رشد خوبی را در زمینه های مختلف داشته و  برای نمونه سرانه تولید علم در دانشگاه از سرانه کل کشور  بالاتر است و دانشگاه در  بین 230 دانشگاه و موسسه آموزش عالی کشور، دارای جایگاه  سی و ششم است؛ که رتبه ای ارزشمند و امیدوار کننده است.

   معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تصریح کرد: دانشگاه آمادگی لازم را برای توسعه همکاری با شرکت برق و انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه ایلام و شرکت برق منطقه ای غرب کشور را دارد و امید دارم با تعامل بهتر؛ بتوانیم زمینه همکاری بیشتر و  بهتر را فراهم نماییم.

    در ادامه این نشست دکتر بانقلانی عضو هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی توضیحاتی درباره وضعیت دانشکده فنی و مهندسی و گروه برق و رزومه اعضای هیات علمی این گروه ارائه داد.

    در ادامه این نشت دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه؛ با خوش آمد گویی به آقای نیک خلق و همکاران ایشان به وضعیت دانشگاه اشاره کرد و تأکید کرد: در دانشگاه هیچ کاری،اتفاقی صورت نمی گیرد، بلکه تمام کارها و فعالیت ها  با برنامه ریزی و تلاش همکاران اینجانب تحقق می یابد.

    رئیس دانشگاه افزود: خوشبختانه دانشگاه در وضعیت خوبی قرار دارد و  همکاران اینجانب از نخبگان و افتخارات استان و کشور می­ باشند و برای همین دانشگاه پتانسیل توسعه همکاری با سازمان ها و دانشگاه ­های داخلی و خارجی را پبدا کرده است و  برای نمونه علیرغم حضور 20 دانشگاه معتبر کشور برای پذیرش دانشجو از عراق، دانشگاه ایلام موفق به پذیرش دانشجوی خارجی شد و کارگاه­های آموزشی  متعددی از طرف اساتید دانشگاه و از جمله در رشته برق برای اساتید عراقی برگزار می گردد.

    دکتر علی اکبری تأکید کرد: ما تصمیم گرفته ایم که دانشگاه اجتماعی شود و ارتباط با صنعت توسعه یابد و در دو سال گذشته تلاش زیادی برای تحقق این هدف انجام گرفته و زمینه تعامل و همکاری با شرکت ها و صنایع داخلو خارج استان و از جمله شرکت های گاز، پتروشیمی، نفت و برق فراهم شده است.

    رئیس دانشگاه تصریح کرد: هدف ما این نیست که با انعقاد این تفاهم نامه فقط عکس یادگاری بگیریم، بلکه عزم آن را داریم تا ضمن تحقق مفاد این تفاهم نامه؛ زمینه همکاری بیشتر و بهتر بین دانشگاه و شرکت برق  منطقه ای غرب کشور فراهم شود.

  در ادامه این نشست مهندس نیک خلق قائم مقام شرکت برق منطقه ای غرب کشور با ابراز خرسندی از  برگزاری این نشست و انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه ایلام و شرکت برق منطقه ای غرب کشور؛  دکتر علی اکبری را شخصیتی متعهد، متخصص و شجاع دانست که با درایت  ایشان می توان به توسعه همکاری بین دانشگاه و صنعت استان و کشور امیدوار بود و  زمینه توسعه بیشتر روابط بین شرکت برق  منطقه ای غرب کشور و دانشگاه را فراهم کرد.

در پایان این  نشست تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه و شرکت برق  منطقه ای غرب کشور به امضای دکتر علی اکبری و مهندس نیک خلق رسید و جلسه پایان یافت.

.

 

انعقاد تفاهم نامه همکاري بين دانشگاه و شرکت برق منطقه اي غرب کشور انعقاد تفاهم نامه همکاري بين دانشگاه و شرکت برق منطقه اي غرب کشور