شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دکتر علی اکبری: اراده ملت بار دیگر به بار نشست/ برای تحقق اهداف و برنامه های دانشگاه به همراهی همه طیف های فکری نیازمندیم

  بنا به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه در مراسم جشن هفته خوابگاه های دانشجویی که شب سه شنبه 96/3/2 برگزار گردید؛ ضمن تبریک هفته خوابگاه های دانشجویی و تقدیر از زحمات معاونت دانشجویی،سرپرستان و کارکنان خوابگاه های دانشجویی به موضوع برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و فعالیت های مرتبط با آن در دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت­: مردم با حضور بی نظیر خود در اتخابات،  حماسه ملی دیگری خلق کردند و نشان دادند همیشه حامی نظام و انقلاب هستند.

     رئیس دانشگاه، با قدردانی از فعالیت های سه تشکل بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی و جامعه اسلامی دانشگاه، افزود: این سه تشکل با حضور جانانه در دو ستاد اصلی و خرج نکردن از دانشگاه توانستند رویدادهای بی نظیری را در ایام انتخابات رقم بزنند.

     دکتر علی اکبری اضافه کرد: دانشگاه و تشکل های دانشجویی در این ایام سعی کردند، هم فعالیت سیاسی داشته باشند و هم از دانشگاه خرج نکنند؛ اگر چه فشارهای زیادی به سه تشکل برای مایه گذشتن از دانشگاه وارد آمد.

رئیس دانشگاه تصریح کرد: مدیریت دانشگاه نیز که دیدگاه خاص سیاسی خود را دارد؛ یکی از سربلند ترین دوره های خود را سپری کرده است.

    دکتر علی اکبری با بیان اینکه مدیریت دانشگاه اجازه داد؛ رقیب هر چه دوست دارد بر علیه دولت مورد علاقه اش حرف بزند، بیان کرد: اگر دانشگاه اجازه داد تریبون دولت یک مرحله ای و یا نمایشگاه عکس، فیلم و غیره بر علیه دولت برگزار شود؛ به این دلیل بود که ثابت کند زنده باد مخالف من در دانشگاه ایلام همچنان زنده است.

      رئیس دانشگاه تصریح کرد: بسیاری دوست داشتند برای دانشگاه حاشیه درست کنند و بعضی از رسانه هایی که همیشه درب دانشگاه به روی آنان باز است؛ کمی از جاده انصاف خارج شدند.

      رئیس دانشگاه ایلام، با بیان اینکه دانشگاه همیشه مبدأ تحولات بوده است و خواهد بود، خاطر نشان کرد: هم حضور در انتخابات و هم مناسبت های خرداد ماه؛  همه  حاکی از اراده ملت است که به بار نشسته و هر گاه ملت اراده ای کرد و آن اراده به کرسی نشست؛ باید همه آن را پاس بداریم.

        دکتر علی اکبری با بیان اینکه رقابت های انتخاباتی تمام شده است، گفت: ما به مشی گذشته بر می گردیم و دانشگاه را باید با همدلی و همراهی همه؛ چه آنهایی که به دولت رأی دادند و چه آنهایی که رأی ندادند در راستی اهداف و برنامه های پیش رو؛ یاری کنیم.

دکتر علي اکبري: اراده ملت بار ديگر به بار نشست/ براي تحقق اهداف و برنامه هاي دانشگاه به همراهي همه طيف هاي فکري نيازمنديم