شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

جشن عید تا عید

به گزارش خبرنگار روابط عمومی،  جشن "عید تا عید" به مناسبت میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س) تا میلاد حضرت علی(ع) ویژه  اعضاء هیأت علمی و کارکنان دانشگاه ایلام شب گذشته در سالن آمفی تئاتر آیت اله حیدری برگزار شد.

دکتر محمد علی اکبری،  رئیس دانشگاه با  تبریک فرارسیدن ماه رجب و میلاد حضرت علی (ع) اظهار داشت: کارآمدی و روند ویزه کاری دانشگاه ایلام، در سال گذشته ثمره تلاش ها و زحمات مجموعه دانشگاه ایلام است، که به راستی شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی با بیان اینکه سال 95 برای دانشگاه ایلام سالی تاریخی بود، افزود: باید اعتراف کنم که بر خلاف تصورات و گفته هایی که پیش از این در مورد فضای کاری دانشگاه مطرح شد، دانشگاه ایلام، همه موفقیت ها و اقدامات چشم گیر خود را مدیون صمیمت، همراهی، و تلاش بی وقفه عزیزان در همه قسمت ها با حوزه ریاست می داند.

دکتر علی اکبری به رضایت مندی ارباب رجوع ها از نحوه برخورد و پیگیری امورات توسط کارکنان دانشگاه اشاره و اضافه کرد:  همگان به احترام متقابل میان مدیریت و کارکنان این مرکز آموزش عالی اذعان داشته و باید بگویم دانشگاه ایلام بهترین جای استان است.

 حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر هاشمی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام، در جشن عید تا عید که به مناسبت میلاد فاطمه الزهرا(س) و روز زن، و همچنین میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر، ویژه کارکنان این دانشگاه برگزار شد، گفت: ذکر فاطمه و علی عبادت است در جایگاه رفیع فاطمه الزهرا همین بس که هم محور بعثت و امامت است و هم تداوم بخش حیات معنوی پیامبر اسلام است.

وی افزود: بهترین مداحی از فاطمه الزهرا(س) و تبیین جایگاه و عمق احترام نبی رسول اکرم نسبت به فاطمه الزهرا توجه به آیات قران و روایاتی است که در خصوص ایشان بیان شده است.

حجت الاسلام هاشمی در ادامه با بیان وصف مولای مؤمنان علی (ع)، تصریح کرد: جایگاه علی (ع) به بیان رسول اکرم، در این حدیث آمده است که اگر همه آسمان و زمین یک طرف قرار گیرد و ایمان امیرالمؤمنین(ع) در یک طرف دیگر قرار گیرد ایمان علی برتری دارد.

وی افزودعلی (ع) دارای تمام کمالات و صفات انسانی و اخلاقی در حد اعلای آن بود؛ شجاعت، زهد، ایثار، حلم و گذشت، سخاوت و بخشندگی و آنچه که در مکتب حیات بخش اسلام جزو ارزش های انسانی و اسلامی است، در وجود آن حضرت جمع بود.

 این مراسم، با اجرای گروه تئاتر هاوار،  گروه موسیقی آسوا، و مسابقه همراه بود.