شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تمام عیار شدن آرمان دانشگاه ایلام/ضرورت انجام پایان نامه های کاربردی در حوزه صنعت

دکتر محمد علی اکبری، رئیس دانشگاه ایلام در نشست صمیمی با دانشجویان دکترا و تحصیلات تکمیلی با اشاره به اینکه دانشگاه ایلام در راستای دانشگاه تمام عیار شدن در حال حرکت است، گفت: این مرکز آموزش عالی باید همه ویژگی های یک دانشگاه خوب را داشته باشد، و به  آن اندازه که یاد دهنده است باید یاد گیرنده نیزباشد تا به یک دانشگاه متوازن برسد.

وی به فضای نامناسب و غالبا بیابانی دانشگاه ایلام اشاره، وبیان کرد: با یک نگاه کلی به مجموعه دانشگاه، و پیشبرد و توسعه آن در همه جوانب نگریسته می شود،و همانگونه که به فضای عمومی آن توجه می شود به بهبود سلف سرویس،  خوابگاه ، آزمایشگاه و کتابخانه هم نگاه ویژه ای داریم.

 

دکتر علی اکبری با بیان اینکه 6 میلیارد تومان خارج از دانشگاه برای آزمایشگاه نفت و گاز هزینه شده است، تصریح کرد: ارتقاء سطح علمی دانشگاه از اولویت های برنامه ریزی آموزشی است، بهمین دلیل امسال را سال ارتقاء آموزشی نامگذاری کرده ایم.

رئیس دانشگاه ایلام، به پیشرفت ها و موفقیت هایی که دانشگاه ایلام، در این سه سال به دست آورده است اشاره کرد و گفت: دانشگاه ایلام به نسبت سال های گذشته هم از نظر فضای فیزیکی، و هم امکانات آزمایشگاهی و پژوهشی به حد مطلوب و قابل قبولی رسیده است بطوری که به گفته وزیر علوم ،آزمایشگاه مرکزی دانشگاه ایلام در منطقه کم نظیر است.

دکتر علی اکبری به سه برابر شدن بودجه پژوهشی دانشگاه اشاره و اظهار کرد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی  یک سوم کل دانشجویان دانشگاه ایلام را تشکیل می دهند، لذا باید با انجام پایان نامه های کاربردی و انجام پروژه هایی که در جهت رفع مشکلات موجود است دین خود را به دانشگاه ادا کنند.

وی با بیان این موضوع که در دانشگاه ایلام، برای ارتقاء سطح کیفی آموزش، و اعطاء فرصت مطالعاتی به دانشجویان مشکلی تحت عنوان سهمیه نداریم، افزود: هر دانشجویی از دانشگاه ایلام می تواند به فرصت مطالعاتی برود، و در سال،  سه الی چهار نفر از اعضاء هیئت علمی از این فرصت استفاده می کنند.

رئیس دانشگاه ایلام، با گلایه از دانشجویان تحصیلات تکمیلی،  اظهار کرد:  دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید در دانشگاه دیده شوند و در بخش هایی که به تخصص و مهارت آنان نیاز است باید یاریگر دانشگاه ایلام باشند.

دکتر علی اکبری بهترین دانشگاه کشور و در سطح بین المللی ظاهرشدن را از آرمان های دانشگاه ایلام دانست و خاطرنشان کرد: دانشگاه ایلام جزء معدود دانشگاه هایی است که شورای صنفی تشکیل داده است، و ارتقاء همه جانبه آن جز با همکاری و همراهی دانشجویان در تمام مقاطع مختلف میسر نخواهد شد.

دکتر  مصطفی نعمتی معاون آموزش دانشگاه ایلام، در این نشست، به آغازبرنامه‌های دهه سرآمدی دانشگاه از 3 تا 13 اردیبهشت اشاره و اظهار کرد: در این دهه سیاست‌ها، اهداف و برنامه‌های آموزشی مختلفی در نظر گرفته شده است و باتوجه به تأکید ریاست دانشگاه مبنی بر اهمیت و نقش آموزش در دانشگاه و نامگذاری سال 96 بنام آموزش، ویژه برنامه های متنوعی در سطح دانشگاه در نظر گرفته شده است.

وی افزود:  برگزاری نشست‌های مختلف با دانشجویان تحصیلات تکمیلی، دانشجویان خارجی، دبیران انجمن های علمی، دانشجویان رتبه های برتر دوره های کاردانی و کارشناسی و تقدیر از برترین رتبه های آموزش دانشگاه ازجمله برنامه های این دهه است.

دکتر نعمتی افزود: مراسم تقدیر از مدرسان برگزیده گروه های آموزشی و میزگرد تخصصی در زمینه مسائل آموزشی دانشگاه و استان از اهم این برنامه هاست.

معاون آموزش دانشگاه ایلام با بیان اینکه مهمترین هدف ما ارتقاء و اعتلای سطح آموزش دردانشگاه است، گفت: تمام سعی و تلاش  دست اندرکاران حوزه آموزش دانشگاه بر این است که اقدامات مؤثر و کارآمدی در اعتلای اهمیت بخشی به آموزش دانشجویان صورت گیرد. 

 تمام عيار شدن آرمان دانشگاه ايلام/ضرورت انجام پايان نامه هاي کاربردي در حوزه صنعت  تمام عيار شدن آرمان دانشگاه ايلام/ضرورت انجام پايان نامه هاي کاربردي در حوزه صنعت  تمام عيار شدن آرمان دانشگاه ايلام/ضرورت انجام پايان نامه هاي کاربردي در حوزه صنعت  تمام عيار شدن آرمان دانشگاه ايلام/ضرورت انجام پايان نامه هاي کاربردي در حوزه صنعت  تمام عيار شدن آرمان دانشگاه ايلام/ضرورت انجام پايان نامه هاي کاربردي در حوزه صنعت  تمام عيار شدن آرمان دانشگاه ايلام/ضرورت انجام پايان نامه هاي کاربردي در حوزه صنعت  تمام عيار شدن آرمان دانشگاه ايلام/ضرورت انجام پايان نامه هاي کاربردي در حوزه صنعت