شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

حضور عضو هیات علمی دانشگاه کیل آلمان در دانشگاه ایلام

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، دکتر داراب قدیمی، عضو هیات علمی دانشگاه کیل آلمان در دیداری که از دانشگاه ایلام داشتند با رئیس و معاون آموزشی دانشکده کشاورزی،اعضای گروه علوم دامی و دانشجویان این گروه دیدار کردند.

عضو هیات علمی دانشگاه کیل آلمان که در زمینه تولید پروبیوتیک های انسانی و دامی و شناسائی سویه های جدید پروبیوتیک صاحب تخصص هستند با اشاره به  جذابیت های طبیعی و زیبائی شهر ایلام اظهار داشت: پیشرفت دانشگاه ایلام و ایجاد فضای آموزشی مناسب و چشم نوازی محیط دانشگاه قابل تقدیر است.

دکتر قدیمی ضمن بازدید از آزمایشگاه مرکزی و آزمایشگاه های هستوتکنیکف زیست فناوری 1 و 2 و همچنین آزمایشگاه های شیمی بیان داشت: تلاش مسئولین دانشگاه ایلام در راستای تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه مرکزی به منظور ارتقاء سطح کیفی آموزش در ایلام قابل تحسین است.

شایان ذکر است که دکتر قدیمی، عضو هیات علمی دانشگاه کیل آلمان با دکتر مهدیزاده، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه دیدار کرد که بر داشتن همکاری های مشترک بین المللی در زمینه های مقاومت باکتریایی، تولید محصولات بیولوژیک و همچنین محیط زیست و کاهش خطرات زیست محیطی با توجه به بستر مناسب دانشگاه ایلام ابراز تمایل نمود.

همچنین دکتر مصطفی نعمتی،معاون  آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، دکتر پوراحمد رئیس دانشکده پیرادامپزشکی دیدار هایی داشتند و در زمینه های یاد شده به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حضور عضو هيات علمي دانشگاه کيل آلمان در دانشگاه ايلام حضور عضو هيات علمي دانشگاه کيل آلمان در دانشگاه ايلام