شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

رسالت مهم رسانه‌‌های جدار مرزی از نگاه رئیس دانشگاه ایلام

رئیس دانشگاه ایلام گفت: دانشگاه نمونه‌ی کوچکی از این است که تنوع به سرمایه‌ی اجتماعی تبدیل شده وتوانسته است مکانی برای محل وثوق گردهمایی اهل گفت‌‌وگو باشد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، دکتر محمد علی‌اکبری، رئیس دانشگاه در نشست همگرایی منطقه‌ای که با حضور رییس انجمن جامعه‌شناسی ایران،مسئول انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات و اصحاب رسانه  در نخستین جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان های جدار مرزی ایران و عراق در دانشگاه ایلام برگزارگردید بیان داشت: خرسندم از اینکه نقش مغفول دانشگاه که فراهم کردن امکان گفت‌وگو می باشد در حال اجرا است و اساتید گفت‌وگو امروز در دانشگاه ایلام حضور یافته‌اندگفت: دانشگاه نمونه‌ی کوچکی از این است که تنوع به سرمایه‌ی اجتماعی تبدیل شده و توانسته است مکانی برای محل وثوق  گردهمایی اهل گفت‌‌وگو باشد.

وی با بیان اینکه مایلم.  به نمونه‌ای از گفت‌وگو که در جهان کنونی امروز موفق بوده و خودم از نزدیک دیده‌ام اشاره کنم، تصریح کرد: در سفری که به کشور مالزی داشتم در جریان شکل گیری مالزی جدید قرار گرفتم؛ کشوری که برخی از ما مسلمانان  مایلیم کشوری مانند آن داشته باشیم. گفت‌وگوهای ملی در مالزی برای داشتن کشوری واحد 10 سال طول کشید.

رییس دانشگاه ایلام تاکید کرد: ما در دو سوی مرز برای خود و هم برای ارتباط با همسایگان نیاز به گفت‌وگو داریم. گفت‌وگویی که امروز اساتید از آن نام بردند گفت‌وگوی ملت‌ها و قلب‌ها است و از رسانه‌های دو طرف انتظار می‌رود که با استقلال قلم به الفت بین قلوب بپردازید.

رسالت مهم رسانه‌‌هاي جدار مرزي از نگاه رئيس دانشگاه ايلام رسالت مهم رسانه‌‌هاي جدار مرزي از نگاه رئيس دانشگاه ايلام رسالت مهم رسانه‌‌هاي جدار مرزي از نگاه رئيس دانشگاه ايلام رسالت مهم رسانه‌‌هاي جدار مرزي از نگاه رئيس دانشگاه ايلام رسالت مهم رسانه‌‌هاي جدار مرزي از نگاه رئيس دانشگاه ايلام رسالت مهم رسانه‌‌هاي جدار مرزي از نگاه رئيس دانشگاه ايلام