شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دیدار هیئت رئیسه دانشگاه با اعضای هیأت علمی دانشکده علوم پایه

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، با دعوت رئیس دانشکده علوم پایه، هیئت رئیسه دانشگاه با اعضای هیأت علمی این دانشکده دیدار و گفتگو کردند.

پیش از این دیدار دکتر محمد علی‌اکبری، به اتفاق اعضای هیئت رئیسه از آزمایشگاه‌های دانشکده بازدید نمودند و از نزدیک در جریان وضعیت جاری آزمایشگاه‌ها و فعالیت دانشجویان و همکاران قرار گرفتند.

در ابتدای این دیدار دکتر محمود روشنی، رئیس دانشکده علوم پایه ضمن تقدیر از هیئت رئیسه به خاطر قبول این دعوت در سخنانی از شرایط کلی دانشکده گزارشی ارائه نمود و از تلاش همکاران خود و دانشجویان در روند روبه رشد علمی دانشکده قدردانی نمود.

در ادامه دکتر محمد علی‌اکبری، رئیس دانشگاه با ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران خود در این دانشکده بیان داشت: دانشکده علوم پایه از ستون‌های دانشگاه است و گروه شیمی را جزء افتخارات دانشگاه و حتی آموزش عالی کشور دانست.

رئیس دانشگاه با اشاره به موفقیت‌های اخیر اعضاء هیأت علمی و دانشجویان دانشکده در بخش‌های مختلف آموزشی و پژوهشی گفت: دانشگاه به خود می بالد که چنین همکاران و دانشجویانی را با خود همراه دارد. ما امروز در جمع شما عزیزان حاضر شده‌ایم تا در خصوص دانشکده و دانشگاه بصورت عام صحبت داشته باشیم که موجب همراهی و همدلی بیشتر خواهد شد.

شایان ذکر است موضوعات آموزشی، پژوهشی و دانشجویی بین هیئت رئیسه و اعضاء هیأت علمی در این دیدار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ديدار هيئت رئيسه دانشگاه با اعضاي هيأت علمي دانشکده علوم پايه ديدار هيئت رئيسه دانشگاه با اعضاي هيأت علمي دانشکده علوم پايه ديدار هيئت رئيسه دانشگاه با اعضاي هيأت علمي دانشکده علوم پايه ديدار هيئت رئيسه دانشگاه با اعضاي هيأت علمي دانشکده علوم پايه ديدار هيئت رئيسه دانشگاه با اعضاي هيأت علمي دانشکده علوم پايه ديدار هيئت رئيسه دانشگاه با اعضاي هيأت علمي دانشکده علوم پايه ديدار هيئت رئيسه دانشگاه با اعضاي هيأت علمي دانشکده علوم پايه