شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

همایش پیاده روی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی، اعضاء هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌ و مراکز آموزش عالی استان همایش بزرگ پیاده روی به میزبانی دانشگاه ایلام برگزار کردند.

دکتر محمد علی‌اکبری، رئیس دانشگاه ضمن تشکر از شرکت اعضاء هیأت علمی، دانشجویان و کارکنان  دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان و کارکنان تربیت بدنی استان و شهرستان ایلام  اظهار داشت: حرکت امروز از چند جهت یک حرکت نمادین است، از یک جهت، همدلی و همراهی حوزه آموزش عالی استان را نشان می دهد که همه این مراکز باهم در این همایش شرکت نمودند و از جهت دیگر در این حرکت نمادین دانشگاهیان ایلام نشان دادند که دانشجویان در دانشگاه علاوه  بر کسب علم و پژوهش باید در جنبه سلامت و ورزش  هم فعال باشند.

رئیس دانشگاه با خاطر نشان کردن افتخارات دانشگاه ایلام در این عرصه عنوان کرد: دانشجویان دانشگاه ایلام با توجه  به فعالیت‌هایی که در این مدت انجام داده‌اند و کسب افتخاراتی که حاصل کردند نشان دادند در جایگاه مناسبی در ورزش  منطقه و کشور قرار دارند.

دکتر علی‌اکبری با اشاره به اینکه مدیر تربیت بدنی دانشگاه جزو مدیران برتر تربیت بدنی دانشگاه های کشور محسوب می شود افزود: دانشجویان دانشگاه ایلام با توجه به تلاش و همکاری مدیر و اعضای هیأت علمی گروه تربیت بدنی دانشگاه در کسب مدال های ورزشی استان، منطقه و ملی افتخارات شاخصی کسب نموده‌اند. ایشان در ادمه ضمن امیدواری از وجود پتانسیل دانشگاه ایلام و همگانی کردن این برنامه‌ها افزودند قطعاً شاگردانی تربیت خواهیم کرد  که علاوه بر سلامت فکری از سلامت  جسمی، روحی و روانی  هم برخوردار باشند.

رئیس دانشگاه ضمن اشاره به فعالیت معاونت محترم دانشجویی در بخش سلامت اظهار داشت:  دانشگاه ایلام در بخش سلامت، جزو دانشگاه های شاخص کشور محسوب می شود و این بخش با توجه به اینکه فعالیت هایی برای سنجش توانایی سلامت و مشکلات دانشجویان دارد توصیه می شود در سال جاری همین برنامه انجام بشود.

شایان ذکر است در پایان این همایش شرکت کنندگان با حضور در گلزار شهداء گمنام دانشگاه ایلام یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند و اداره تربیت بدنی به قید قرعه به تعدادی از حاضرین هدیه اهداء کرد.

همايش پياده روي دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي استان برگزار شد. همايش پياده روي دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي استان برگزار شد. همايش پياده روي دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي استان برگزار شد. همايش پياده روي دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي استان برگزار شد. همايش پياده روي دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي استان برگزار شد. همايش پياده روي دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي استان برگزار شد. همايش پياده روي دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي استان برگزار شد. همايش پياده روي دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي استان برگزار شد.