1- نام مناقصه گزار: دانشگاه ایلام
2- موضوع مناقصه : خرید مواد اولیه، طبخ و توزیع غذای دانشجویان دانشگاه ایلام شامل دو سلف برادران و خواهران به همراه سلف و سرویس اساتید و کارکنان
3- واحد کار : مطابق شرایط مندرج در اسناد مناقصه .
4- مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه : واریز وجه نقد به مبلغ 1500000000 ریال (یک میلیارد و پانصد میلیون ریال) جهت سلف و سلف برادران و خواهران به طور جداگانه به حساب شماره 1917076215 به نام سپرده دانشگاه ایلام نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه و مبلغ 300000000 ریال (سیصد میلیون ریال) جهت سلف اساتید و کارکنان به شماره حساب فوق واریز نماید.
5- تاریخ و محل دریافت اسناد مناقصه : از تاریخ انتشار آگهی در روزنامه (روز چهار شنبه مورخ 3/6/95) با مراجعه حضوری به اداره اموال دانشگاه با معرفی نامه شرکت
6- مدت اعتبار پیشنهادات : تا زمان اعلام برنده نهایی مناقصه .
7- زمان و محل جلسه توجیهی : روز یک شنبه مورخ 7/6/95 سالن آیت الله حیدری دانشگاه.
8- آخرین مهلت ارائه مدارک و اسناد تکمیل شده جهت شرکت در مناقصه : تا پایان وقت اداری (ساعت ?5) روز چهار شنبه مورخ 10/6/95
9- واریز مبلغ یک میلیون ریال به نام حساب تمرکز درآمد اختصاصی دانشگاه به شماره حساب 7875307111 نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه جهت خرید اسناد مناقصه و ارایه فیش آن به اداره اموال.
10- زمان ومحل بازگشایی پاکتهای مناقصه :
مرحله اول : راس ساعت 10-8 صبح روز شنبه مورخ 13/6/95
مرحله دوم : راس ساعت 12-10 صبح روز شنبه مورخ 13/6/95
11-محل برگزاری جلسات: سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه ایلام
12 - نشانی مناقصه گزار : ایلام، بلوار پژوهش، دانشگاه ایلام، ساختمان مرکزی، اداره اموال
13 – هزینه چاپ آگهی مناقصه در روزنامه به عهده برنده مناقصه می باشد.