مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه ایلام با بیان اینکه ابتکار مجموعهی مدیریتی دانشگاه در انتخاب شهردار دانشگاه مثمر ثمر بوده است، فعالیتهای اداری و پشتیبانی را در این دانشگاه تشریح کرد.
جهانبخش خورانی حیدری، در گفتوگو با خبرنگار روابط عمومی با اشاره به ابتکار رئیس دانشگاه مبنی بر تعیین شهردار پردیس دانشگاه و تشکیل کمیته شهرداری از جانب معاون پشتیبانی، اظهار کرد: همکاران این کمیته اقدامات چشمگیری در خصوص زیباسازی و رفع نواقص از چهرهی دانشگاه انجام دادهاند.
خورانیحیدری فضاسازی حاشیه غربی ورودی بلوار دانشگاه، ترمیم و بازسازی بیش از 250 متر از دیوار ضلع جنوبی دانشگاه، تسطیح و خاکبرداری اطراف پروژه استخر دانشگاه، تسطیح و خاکبرداری محوطه خوابگاههای دانشجویی، تسطیح و خاکریزی اطراف آزمایشگاه مرکزی و دانشکدههای ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه و الهیات و معارف اسلامی، تسطیح و خاکبرداری محوطه بین ساختمان سازمان مرکزی و دانشکده فنی و مهندسی و کاشت درخت تسطیح و دیوارچینی ضلع غربی سلفسرویس برادران را از جمله کارهای انجام گرفته عنوان کرد.
وی تسطیح و خاکریزی محوطه اطراف کتابخانه قلمچی، تسطیح و خاکریزی پارکینگ اتوبوسرانی،خاکریزی گلخانه و باغات دانشگاه، محوطهسازی(بتن کاری) اطراف ساختمان نهاد رهبری، تربیتبدنی و کلینیک دامپزشکی و زیباسازی و ایجاد فضای سبز در محوطه ساختمان امور دانشجویی را از جمله فعالیتهای شهرداری دانشگاه ایلام عنوان و تصریح کرد: محوطهسازی و ایجاد فضای سبز در بلوار شمالی مسیر منتهی به خوابگاههای دانشجویی، ایجاد فضای سبز در قسمت شمالی ساختمان دانشکدههای ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه و الهیات و معارف اسلامی و تعمیرات و تجهیز خوابگاه شهید جمران و تغییر کاربری آن به مهمانسرا را از دیگر فعالیتهای انجام شده عنوان کرد.
خورانیحیدری تکمیل شبکه فاضلاب دانشگاه، انتقال خوابگاه دانش به خارج از پردیس دانشگاه، تعویض تابلوی دانشگاه، نصب درب برقی ورودی ساختمان مرکزی، رنگآمیزی مسیرهای دانشگاه، محوطهسازی و زیرسازی محل جمعآوری ضایعات، ایجاد سایه بان 400 متری در محل جمعآوری ضایعات و جمعآوری ضایعات اطراف خوابگاههای دانشجویی و تعمیر و تجهیز مرکز رفاهی ایلام تهران و شمال را از دیگر فعالیتهای شهرداری دانشگاه اعلام کرد.
وی تأکید کرد: هدف مجموعهی مدیریت دانشگاه فراهم آوردن امکانات لازم برای آغاز سال تحصیلی بدون دغدغه برای دانشجویان مخصوصاً ورودیهای جدید است.
مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه با اشاره به ارائه 510 مورد تسهیلات بانکی به همکاران در غالب وام تعمیر مسکن101 مورد، وام خرید کالا192 مورد، وام قرض الحسنه 45 مورد، وام خرید خودرو100 مورد و دیگر تسهیلات 73 مورد تصریح کرد: در طول 3 سال گذشته با برقراری فوقالعاده سختی شرایط کار به عنوان اولین دانشگاه، ارتقاء شغلی و اعمال مدارک تحصیلی کارکنان رسمی و قراردادی در راه تحقق بخشی از خواستههای کارکنان گامهای خوبی برداشته شده است.
خورانیحیدری با ارائه آماری از سالهای 93 تا 95 این روند را رو به رشد ارزیابی کرد و ادامه داد: در سال 1393 تعداد 11 نفر ارتقاء و 20 نفر اعمال مدرک تحصیلی و در سال 1394 تعداد 18 نفر ارتقاء و 54 نفر اعمال مدرک تحصیلی شدند و از آغاز سال 1395 شاهد ارتقاء 7 نفر و اعمال مدرک 10 نفر از کارکنان بودهایم.
دریافت فایل فعالیتهای مدیریت امور اداری و پشتیبانی