شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه ایلام

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به منظور افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های توسعه دانشگاه و شرکت در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عای صبح امروز 3 مهرماه 1395 به ایلام سفر کرد.

بر اساس این گزارش آئین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث دانشکده علوم پایه، بهره برداری و افتتاح رسمی آزمایشگاه مرکزی دانشگاه ایلام با اعتبار 50 میلیارد ریال شامل سکوبندی، تجهیز و تکمیل تاسیسات این مجموعه در قالب 20 آزمایشگاه پژوهشی و افتتاح از سه آزمایشگاه تخصصی و پژوهشی نفت و مهندسی شیمی که مراحل تجهیز آن با حمایت وزارت نفت به انجام رسیده است با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری انجام شد.

شایان ذکر است از برنامه های دیگر دکتر محمد فرهادی در ایلام حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس همراه با دانشگاهیان استان، دیدار با استاندار ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، نشست با هیأت رئیسه دانشگاه بود.

http://www.ilam.ac.ir/file_bank/1395/139573-11.jpg

وزير علوم، تحقيقات و فناوري در دانشگاه ايلام وزير علوم، تحقيقات و فناوري در دانشگاه ايلام وزير علوم، تحقيقات و فناوري در دانشگاه ايلام وزير علوم، تحقيقات و فناوري در دانشگاه ايلام وزير علوم، تحقيقات و فناوري در دانشگاه ايلام