شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نمایش صحنه ای "عتیقه " روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، نمایش صحنه ای "عتیقه " اولین تئاتر صحنه ای دانشجویی دانشگاه ایلام با کارگردانی حمیدرضا ارجمندی، دانشجوی رشته مکانیک بیوسیستم  با حضور مسئولین دانشگاه و علی باسره، پیشکسوت تئاتر استان اجرا شد.

این نمایش با موضوع دفاع مقدس  به زندگی رزمندگان بازمانده از جنگ تحمیلی و خانواده‌های این عزیزان باز می گردد.

این نمایش با هنرمندی محراب آقایی، مریم نوری و مهسا نقدی نیا با کارگردانی حمیدرضا ارجمندی روی سن رفت که فاطمه زمانی به عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان، علیرضا موسوی ،  به عنوان مدیر صحنه، قاسم ساجدی، مسئولیت افکت صوتی را عهده دار بودند.

حمیدرضا ارجمندی، دبیر کانون تئاتر دانشگاه ایلام در حاشیه برگزاری این تئاتر به خبرنگار روابط عمومی گفت: هدف از اجرای این نمایش ایجاد فضای مناسب برای آشنایی هر چه بهتر دانشجویان با هنر تئاتر است، همچنین با توجه به توانایی های فردی و استعداد دانشجویان در این زمینه، کانون تئاتر دانشگاه با برنامه ریزی های انجام شده و در آینده ای نه چندان دور برای شکوفایی استعداد دانشجویان متقاضی فضای ویژه ای را فراهم خواهد کرد.

کارگردان نمایش صحنه ای "عتیقه " افزود: از ابتدای تشکیل کانون تئاتر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به عنوان حامی اصلی در کنار کانون بوده که در این راستا از زحمات بی دریغ دکتر شیرخانی، معاون محترم فرهنگی و اجتماعی، دکتر حمیدرضا امامی پور، مدیر امور فرهنگی دانشگاه و کارشناسان این معاونت تشکر ویژه می‌کنم که از ابتدا تا پایان اجرای این نمایش با تمام وجود از ما حمایت کرده است.

دبیر کانون تئاتر دانشگاه خاطر نشان کرد: برای اجرای این نمایش در حدود یک ماه تمرین داشته‌ایم اگرچه یکی از مشکلات اصلی کانون تئاتر نداشتن فضای مناسب برای تمرین است اما همه عوامل با شور و اشتیاقی که داشتند با مشکلات کنار آمدند تا بالاخره این نمایش به روی صحنه برود.

شایان ذکر است بخش پایانی برنامه پخش فیلم مستند اجتماعی با همکاری کانون فیلم و عکس دانشگاه ایلام بود و در پایان نیز به قید قرعه به 10 نفر از حضار جوایزی اهدا شد.

نمايش صحنه اي نمايش صحنه اي نمايش صحنه اي نمايش صحنه اي نمايش صحنه اي