شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

هفتمین نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه 5 کشوری برگزار شد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، هفتمین نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه 5 کشوری برگزار شد

دکترکامران طاهر پور، رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام اظهار داشت: عمر روابط عمومی در دنیا 120 سال و در کشور ایران حدود 60 سال است، لذا رشد و توسعه و بالندگی  آن مستلزم گذشت زمان و کسب تجربه است.

وی با اشاره به اثرات شگرفی که روابط عمومی ها در این مدت کوتاه  در سطوح مختلف جامعه داشته اند، افزود: روابط عمومی ها توانسته اند در این زمان کوتاه همه را متقاعد کنند  که می توانند مرکز هدایت و مغز متفکرسازمان ها باشند.

دکتر طاهر پور با تعریفی از مفهوم روابط عمومی آن را برآیندی از آنچه می گوییم عمل می کنیم و دیگران در مورد ما فکر می کنند، بیان  کرد و گفت: علم روابط عمومی قادر است، که درون و برون سازمان را بهم مرتبط ساخته و حافظ  منافع دستگاه و سازمان مربوطه باشد.

رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام، نقش روابط عمومی ها را در همه ارگان ها و وزارت خانه ها کلیدی دانست، و خاطرنشان کرد: امروزه روابط عمومی ها به دلیل سوء مدیریت  به بخشی تبلیغاتی تبدیل شده اند که زیبنده جایگاه آنان نیست.

وی با مهم بر شمردن نقش روابط عمومی در پیشبرد اهداف یک سازمان، تأکید کرد: باید برنامه های راهبردی و کلان کشور و ارزیابی هایی که در مورد یک سازمان، نهاد یا وزارت خانه انجام می شود  ازکانال روابط عمومی ها صورت گیرد.

دکتر طاهر پور اضافه کرد: اگر روابط عمومی با قدرت و توان وظیفه خود را انجام دهد، و اطلاعات و داده های خود را متناسب به نیاز روز ارتقاء دهد قطعا سیستم، مدون، پایدار و با برنامه خواهد بود.

وی با تأکید بر این نکته که نباید فعالیت روابط عمومی ها به وظایف عام آنان خلاصه شود، بیان داشت: روابط عمومی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری بنا به مقتضیات محیطی و مرجع و ملجأ بودن علمی آنان باید با ادارات و نهادهای دیگر متفاوت بوده و همواره پیشتاز دیگر روابط عمومی ها باشند.

رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام، به روز بودن دانش، و علم روابط عمومی ها و آشنایی آنان با آخرین متدهای فناوری و تکنولوژی های روز دنیا، را در راستای پیشرفت و ارتقاء روابط عمومی لازم و ضروری دانست، و یادآور شد: روابط عمومی پارک ها و دانشگاه ها باید مرکز نوآوری و خلاقیت بوده و با اطلاع ازعلوم مختلفی چون روانشناسی و جامعه شناسی، بستر مناسب برای همکاری و هم افزایی بین سازمان ها را فراهم نمایند.

فرهاد فتاحی، رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه ایلام و دبیر منطقه 5 کشور ضمن تشکر از میزبانی پارک علم و فناوری ایلام و خیر مقدم به مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه اظهار داشت: ظهور فناوری‌های نوین ارتباطی که اینترنت شاخص ترین آنها می‌باشد موجب شده است بسیاری از ارتباطات فردی و اجتماعی ما تحت تأثیر اجتناب ناپذیر این فناوری قرار گیرد.

وی فزود: در دنیای امروز تمام افکار و برنامه‌های ما انسان‌ها معطوف به استفاده از فضای مجازی و اینترنت شده است فضایی که نقریباً وارد زندگی افراد در تمام رده‌های سنی شده که متأسفانه بیشتر تبادل ارتباطی ما به شیوه‌های مختلف دیجیتالی صورت می گیرد.

در این نشست مدعوین با شرکت در کارگاه "آسیب شناسی فضای مجازی" به مدت 4 ساعت حضور پیدا کردند.

هفتمين نشست مديران و کارشناسان روابط عمومي دانشگاه ها و پارک هاي علم و فناوري منطقه 5 کشوري برگزار شد هفتمين نشست مديران و کارشناسان روابط عمومي دانشگاه ها و پارک هاي علم و فناوري منطقه 5 کشوري برگزار شد هفتمين نشست مديران و کارشناسان روابط عمومي دانشگاه ها و پارک هاي علم و فناوري منطقه 5 کشوري برگزار شد هفتمين نشست مديران و کارشناسان روابط عمومي دانشگاه ها و پارک هاي علم و فناوري منطقه 5 کشوري برگزار شد هفتمين نشست مديران و کارشناسان روابط عمومي دانشگاه ها و پارک هاي علم و فناوري منطقه 5 کشوري برگزار شد هفتمين نشست مديران و کارشناسان روابط عمومي دانشگاه ها و پارک هاي علم و فناوري منطقه 5 کشوري برگزار شد هفتمين نشست مديران و کارشناسان روابط عمومي دانشگاه ها و پارک هاي علم و فناوري منطقه 5 کشوري برگزار شد هفتمين نشست مديران و کارشناسان روابط عمومي دانشگاه ها و پارک هاي علم و فناوري منطقه 5 کشوري برگزار شد هفتمين نشست مديران و کارشناسان روابط عمومي دانشگاه ها و پارک هاي علم و فناوري منطقه 5 کشوري برگزار شد هفتمين نشست مديران و کارشناسان روابط عمومي دانشگاه ها و پارک هاي علم و فناوري منطقه 5 کشوري برگزار شد