شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مدیر آموزش دانشگاه: محدودیتی برای ارائه دروس در ترم تابستان وجود ندارد

دکترجعفر مامی زاده، مدیر آموزش دانشگاه ، در گفتگویی با خبرنگار روابط عمومی در خصوص برگزاری ترم تابستان دردانشگاه ایلام، اظهار داشت:  تمامی دانشجویان وابسته به وزارت علوم می توانند در ترم تابستانی دانشگاه ایلام ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه ترم تابستان برای دومین بار طی سال های اخیردر این دانشگاه برگزار می شود، افزود:  ثبت نام آن از 2 تا 16 تیرماه سال جاری آغاز خواهد شد و کلاس ها به صورت حضوری و یه مدت 45 روزادامه دارد.

مدیر آموزش دانشگاه گفت: عنوان های درسی ارائه شده در ترم تابستان برای مقطع کارشناسی است و تمامی دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش دولتی، آزاد و غیرانتفاعی سراسر کشور می توانند در این ترم تابستانی ثبت نام کنند.
دکتر مامی زاده اضافه کرد: لیست 100 عنوان درسی ارائه شده در ترم تابستان در سایت دانشگاه ایلام درج شده است ضمن اینکه در صورت وجود متقاضی هیچگونه محدودیتی برای ارائه دیگر عنوان های درسی وجود ندارد.
وی حد نصاب تشکیل کلاس برای هر درس را 15 نفر اعلام کرد و افزود: متقاضیان باید به صورت حضوری برای ثبت نام مراجعه کنند.
مدیر آموزش دانشگاه در خصوص میزان شهریه پرداختی دانشجویان در ترم تابستان، گفت: شهریه ثابت برای هر عنوان درس 750 هزار ریال می باشدضمن اینکه شهریه هر واحد عمومی 250 هزار ریال و هر واحد تخصصی نیز 330 هزار ریال است.
دکترمامی زاده اظهار کرد: سال گذشته بیش از 1000 دانشجو برای شرکت در کلاس های درس ترم تابستان این دانشگاه ثبت نام کردند که 350 نفر از آنها غیر بومی بودند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرکت دانشجویان  متقاضیان غیربومی، برای  تامین خوابگاه این عزیزان تدابیرلازم اندیشیده شده است ضمن اینکه خوابگاه های خودگران داخل شهر ایلام نیز آماده اسکان دانشجویان می باشند.
مدیر آموزش دانشگاه به هماهنگی با سازمان اتوبوسرانی برای ایاب و ذهاب دانشجویان اشاره و گفت: در طول برگزاری کلاس های ترم تابستان بوسیله سه دستگاه اتوبوس کار جابجایی دانشجویان انجام می شود که متقاضیان می توانند با پرداخت 150 هزار ریال از این سرویس ها استفاده نمایند
مدير آموزش دانشگاه: محدوديتي براي ارائه دروس در ترم تابستان وجود ندارد