شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه: در عرصه های مختلف باید به دانشجویان ابتکار عمل بیشتری داده شود.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، دومین نشست شورای مدیران فرهنگی و اجتماعی منطقه 5 دانشگاه های کشور  با حضور  مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، آیت الله بروجردی و باختر به میزبانی دانشگاه کردستان برگزار شد.

دکتر امامی پور دبیر شورای مدیران فرهنگی و اجتماعی  منطقه پنج کشور ، ضمن عرض تبریک ایام الله دهه فجر و همچنین تسلیت شهادت جمعی از آتشنشانان در حادثه پلاسکو و تقدیر و تشکر از میزبانی دانشگاه کردستان اظهار داشت: اینگونه نشست ها با هدف هم اندیشی مدیران فرهنگی و اجتماعی و همچنین بازدید از امکانات و استفاده از تجربیات دانشگاه های منطقه برگزار میشود.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام پس از ارائه گزارشی از اولین نشست منطقه، برنامه های دومین نشست  را اعلام نمود و گفت: در دومین نشست به کارآفرینی فرهنگی، هم اندیشی با موضوع برنامه ریزی دانشگاه های منطقه برای انتخابات ریاست جمهوری، فعالیت تشکل های دانشجویی، برگزاری کرسی های آزاداندیشی خواهیم پرداخت و همچنین همکاران به همفکری و تبادل نظر در خصوص تجربه های موفق خود در برگزاری برنامه های فرهنگی و دغدغه ها و چالش های پیش روی معاونت فرهنگی خواهند پرداخت.
وی با اشاره به تجربه موفق دانشگاه ایلام در انجام فعالیت های دانشجو محور افزود: در دانشگاه ایلام در راستای کاهش هزینه ها بخش عمده ای از فعالیت های فرهنگی و هنری را به دانشجویان سپرده ایم، در همه فعالیت ها با احترام به دانشجویان و اعتماد به آنها برنامه ریزی های موفقی داشته ایم. 

دکتر امامی پور با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: در عرصه سیاسی باید به دانشجویان ابتکار عمل بیشتری داده شود و برنامه های فرهنگی و سیاسی را اولویت بندی کنیم.

شایان ذکر است ادای احترام به ساحت مقدس شهدای گمنام دانشگاه کردستان، بازدید از موزه خانه کُرد و مجموعه تفریحی آبیدر کردستان و حضور در مسجد جامع شهر سنندج و اقامه نماز جماعت از برنامه های دومین نشست مدیران فرهنگی منطقه 5 دانشگاه های کشور بود.

مدير فرهنگي و اجتماعي دانشگاه: در عرصه هاي مختلف بايد به دانشجويان ابتکار عمل بيشتري داده شود. مدير فرهنگي و اجتماعي دانشگاه: در عرصه هاي مختلف بايد به دانشجويان ابتکار عمل بيشتري داده شود. مدير فرهنگي و اجتماعي دانشگاه: در عرصه هاي مختلف بايد به دانشجويان ابتکار عمل بيشتري داده شود.