شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

آئین غبارروبی مزاری شهدای دانشگاه ایلام برگزارشد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی،  به مناسبت سالروز تاریخی ورود امام خمینی(ره) و آغاز دهه فجر گلزار شهدای گمنام دانشگاه ایلام با حضور دانشگاهیان غبارروبی و عطر افشانی شد.این مراسم که با حضور مسئولان، اساتید و کارکنان دانشگاه ها و بسیج دانشجویی استان ایلام، برگزار شد، شرکت کنندگان با اهدای گل مقام شامخ شهیدان را ارج نهاده و یک بار دیگر با انقلاب و آرمان های نظام اسلامی تجدید میثاق کردند.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه: ضرورت مجاهدت دانشگاهیان در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی

دکتر محمد رضا شیرخانی، معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه ایلام، در مراسم غبار روبی مزارشهدای گمنام دانشگاه ایلام، با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: شجره تنومند انقلاب اسلامی در سی و هشت سالی که از عمر آن می گذرد شاهد فراز و نشیب های بیشماری بوده است.

وی افزود: بیانات امام خمینی(ره) و توصیه های حکیمانه مقام معظم رهبری همواره چراغ راه نظام و انقلاب بوده و پایبندی و استواری امروز مدیون رهنمودهای این دو بزرگمرد تاریخ انقلاب اسلامی است.

دکتر شیرخانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با احکام شریعت دین مبین اسلام، گره خورده است، اظهار داشت: امروز در سایه وحدت، ایمان و علم توانسته ایم قله های رفیع ترقی و پیشزفت را طی کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام،  با بیان اینکه استحکام و اقتدار ایران اسلامی مرهون انقلاب است، اضافه کرد: دانشگاهیان باید با تلاش و کوشش بتوانند گام های مثبتی را در مسیر اعتلای جمهوری اسلامی بردارند.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام : دانشگاهیان با علم دانایی و فرهنگ به مقابله با چهل فرهنگی برخیزند

 حجت الاسلامغلامرضا غیاثی، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام در آئین غبارروبی مزارشهدای این مرکز آموزش عالی گت: امام خمینی(ره) بزرگ مردی که تاریخ الهی و انسانی بشریت را دوباره در تار و پود ظلمت و جهل بشری ترسیم کرد.

وی افزود: امام خمینی تألیفی جدید از انسان الهی در عصر جهل و ظلم ارائه داد، و توانست با راهبری درست انقلاب را در این عرصه از زمان به خوبی تام و تمام به کمال برساند.

حجت الاسلام غیاثی با بیان اینکه زندگی بشر همواره در تقابل بین ظلم، جهل و ظلمت با کرامت و آزادگی بوده، اظهار داشت: امام خمینی با شکل گیری انقلاب اسلامی آزادگی، استقلال و کرامت انسانی مردم ایران را حیاتی دوباره بخشید.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام، با اشاره به تقابلهمیشگی حق و باطل ادامه دادامام خمینی(ره) با ایستادگی  در مقابل طاغوتیان،  تمام اقتدار و شوکت ظالمانه و مستبدانه آنان را با دستان خالی بر هم زد.

وی با بیان اینکه  انسانهائی که بر مدار ایمان و قدرت خداوند قرار می گیرند همواره پیروزهستند، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) عصر طاغوت، و کاخ تباهیت را در هم شکست ورسالت انقلاب اسلامی را به خوبی به سرانجام رسانید و رسالت انقلاب فرهنگی را بر دوش ما و پیروانش گذاشت.

حجت الاسلام غیاثی با اشاره به انتظار امام از میراث داران انقلاب، یادآور شد:  مهم تر از انقلاب اول و انقلاب دوم،انقلاب فرهنگی است که به دلیل حساس بودن و دشواری عرصه به انقلاب سوم معروف شده است.

آئين غبارروبي مزاري شهداي دانشگاه ايلام برگزارشد آئين غبارروبي مزاري شهداي دانشگاه ايلام برگزارشد آئين غبارروبي مزاري شهداي دانشگاه ايلام برگزارشد آئين غبارروبي مزاري شهداي دانشگاه ايلام برگزارشد آئين غبارروبي مزاري شهداي دانشگاه ايلام برگزارشد آئين غبارروبي مزاري شهداي دانشگاه ايلام برگزارشد آئين غبارروبي مزاري شهداي دانشگاه ايلام برگزارشد