شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار استان ایلام فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی،  نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان ایلام امروز  16 آذر به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و روز دانشجو در آیینی با حضور معاون استاندار ایلام در دانشگاه گشایش یافت.
دکتر حسین مهدی زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در حاشیه این آیین گفت: این نمایشگاه در 33 غرفه با حضور 36 دستگاه اجرایی، دانشگاه و موسسه آموزش عالی، مرکز رشد و واحدهای فناور برپا شده است.
دکتر مهدی زاده اظهار کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دستگاه های اجرایی استان در زمینه های مختلف برای بازدید علاقمندان در معرض نمایش قرار گرفته است.
وی یادآور شد: محصولات فناور مراکز رشد و واحدهای فناور دانشگاه ایلام و پارک علم و فناوری استان نیز از جمله گیاهان دارویی، زیست یار، دستگاه کلرزنی، سنگ های زینتی، تولید زهر و پادزهر و سلول های خورشیدی به نمایش گذاشته شده است.
معاون پژوهشی دانشگاه ایلام گفت: این نمایشگاه به مدت 2 روز از ساعت 9 تا 17 پذیرای عمومی دانشجویان و علاقمندان است.
مهندس حسین کلانتری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ضمن افتتاح نمایشگاه به همراه دکترمحمد علی اکبری،  رئیس دانشگاه ایلام، فرماندار ایلام، سرپرست سازمان برنامه و بودجه و جمعی از مدیران دستگاه ها و روسای دانشگاه های استان از بخش های مختلف نمایشگاه دیدن کرد.

نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان ايلام فعاليت خود را آغاز کرد نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان ايلام فعاليت خود را آغاز کرد نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان ايلام فعاليت خود را آغاز کرد نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان ايلام فعاليت خود را آغاز کرد نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان ايلام فعاليت خود را آغاز کرد نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان ايلام فعاليت خود را آغاز کرد نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان ايلام فعاليت خود را آغاز کرد نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان ايلام فعاليت خود را آغاز کرد نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان ايلام فعاليت خود را آغاز کرد نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان ايلام فعاليت خود را آغاز کرد