شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دانشگاه ایلام میزبان کمیسیون دانشجویی استان

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، دانشگاه ایلام برای نخستین بار  با پیشنهاد دبیر محترم کمیسیون در فضایی صمیمی و بانشاط، میزبان اعضای محترم کمسیون دانشجویی استان بود.

این کمسیون با حضور دکتر علی‌اکبری، رئیس دانشگاه ایلام، مهندس  کلانتری، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام، بسطامی، فرماندار ایلام، محمدی، شهردار ایلام، سرهنگ  خادم، فرمانده پلیس راهور استان، گراوند، مدیرکل سیاسی  استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان، مدیران ادارات و روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در دانشگاه ایلام برگزار شد.

رئیس دانشگاه: اقدامات عمرانی دولت در راستای گسترش فضای دانشگاهی و علمی کم نظیراست. 
دکتر محمد علی‌اکبری، رئیس دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان، گزارشی از فعالیت‌های اجرایی و توانمندی های دانشگاه را ارائه کردند به کلنگ زنی دانشکده علوم انسانی، با حضور استاندار  اشاره کرد، و بیان داشت: از طرف سازمان مدیریت برای این پروژه ها قول های مساعدی در تخصیص اعتبار گرفته ایم و باید اذعان کنیم که اقدامات عمرانی که در این دولت در راستای گسترش فضای دانشگاهی و علمی صورت گرفته است، به نوبه خود کم نظیراست. 
رئیس دانشگاه ایلام، به کار ارزشمند دانشگاه ایلام، در بحث راه های دسترسی و فضای کالبدی دانشگاه به طول 6 کیلومتر اشاره کرد و افزود: با دوبرابر کردن سایت دانشگاه، وقرار گرفتن  تمام خیابان ها در این سایت  شرایط مناسبی ایجاد شده که دربحث  برق و آب و گاز این مسیر نیز مشکلی وجود ندارد.

 معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام: تا به ثمر رسیدن انتظارات دانشگاه ایلام در کنار این مجموعه هستیم.

مهندس حسین کلانتری، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام، در جلسه کمیسیون دانشجویی که در دانشگاه ایلام، برگزار شد، ضمن قدردانی از مجموعه مدیریتی دانشگاه  برای نقش سازنده و تاثیرگذار دانشگاه در استان، بر اجرایی شدن نظرات و برنامه های دانشگاه در توسعه استان تاکید کردند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با بیان اینکه تا به ثمر رسیدن انتظارات دانشگاه ایلام در کنار این مجموعه هستیم گفت: جاده ای که از دانشگاه ایلام به سمت دانشگاه  علوم پزشکی جدا می شود و مقرر شده است در حوزه راه و شهر سازی باشد، طبیعتأ انتظار  این است  که هم بحث تعویض آسفالت وترمیم ان و هم خط کشی و  روشنایی آن در دستور کار قرار گیرد.
مهندس کلانتری اضافه کرد: تا به ثمر رسیدن این تصمیمات و انجام اقدامات لازم، در کنارمجموعه دانشگاهی بوده، و اعتبارات و تخصیص های لازم پیگیری خواهد شد.

شایان ذکر است که در این جلسه  مدیران سیاسی و امنیتی استان نیز از برگزاری مناسب مراسمات 16 آذر قدردانی کردند و قبل ازجلسه از پروژه پارک خطی بلوار پزوهش، راه های دسترسی دانشگاه و فضاهای درحال احداث در جوار دانشگاه بازدید به عمل آمده و تصمیماتی به شرح زیر اتخاذ گردید:

1- اجرای مسیر برگشت بلوار پژوهش.

2- اجرا و تکمیل سیستم روشنایی بلوار پژوهش با استفاده از پنل های خورشیدی.

3- احداث میدان در محل ورودی اصلی دانشگاه به منظور تسهیل در تردد وسایل نقلیه.

4- لحاظ نمودن برنامه های دانشگاه در توسعه راه های دسترسی به دانشگاه و مراکز همجوار،  توسط اداره کل راه و شهرسازی استان.

5-نصب دستگاه‌های الکترونیکی( کارت خوان) در سرویس‌های دانشجویی سازمان اتوبوسرانی ایلام.

دانشگاه ايلام ميزبان کميسيون دانشجويي استان دانشگاه ايلام ميزبان کميسيون دانشجويي استان دانشگاه ايلام ميزبان کميسيون دانشجويي استان دانشگاه ايلام ميزبان کميسيون دانشجويي استان دانشگاه ايلام ميزبان کميسيون دانشجويي استان