شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دکتر غیاثی: تبیین فرهنگ عاشورا از رسالت های امروز بسیج است.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا گمنام دانشگاه ایلام انجام شد. این برنامه ظهر امروزبا حضور رئیس دانشگاه، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، اعضاء هیات علمی، کارکنان و دانشجویان در گلزار شهدای  گمنام دانشگاه ایلام برگزار شد که حضار ضمن ادای دین به مقام شامخ شهدا، با آرمان های امام و انقلاب و ولایت تجدید میثاق کردند.

دکتر غیاثی: تبیین فرهنگ عاشورا از رسالت های امروز بسیج است.

 مسئول نهاد رهبری در دانشگاه ایلام در این مراسم بیان داشت: رسالت بسیج رسالت فرهنگ، تدبیر و مدیریت فرهنگی است. فریاد زینب در راستای رسالت فرهنگی او بود و امروز رسالت بسیج رسالت زینبی است.

حجت الاسلام غیاثی افزود: شهیدان نقش خود را در انجام رسالت حسینی به خوبی ایفا کردند و امروز زینبیان باید فریاد عاشورا، سخن عاشورا و فرهنگ عاشورا را جاری کنند.

وی با بیان اینکه این رسالت زینبی امروز بر دوش بسیجیان است، گفت: این رسالت بسیج است و اولین بسیجی عاشورا، حضرت زینب(س) است که به خوبی رسالت شهید کربلا را به انسان و انسانیت معرفی کرد.و عاشورا را بعد از عاشورا مدیریت نمود.
دکتر غیاثی در ادامه گفت: امروزه میلیون ها انسان در کنار هم و در یک زمان با یک قصد، اربعین حسینی را بزرگداشت می گیرند و امروز سال گشت بسیج است و بزرگداشت بسیج وظیفه یکایک بسیجیان است.

دکتر غياثي: تبيين فرهنگ عاشورا از رسالت هاي امروز بسيج است. دکتر غياثي: تبيين فرهنگ عاشورا از رسالت هاي امروز بسيج است. دکتر غياثي: تبيين فرهنگ عاشورا از رسالت هاي امروز بسيج است. دکتر غياثي: تبيين فرهنگ عاشورا از رسالت هاي امروز بسيج است. دکتر غياثي: تبيين فرهنگ عاشورا از رسالت هاي امروز بسيج است. دکتر غياثي: تبيين فرهنگ عاشورا از رسالت هاي امروز بسيج است. دکتر غياثي: تبيين فرهنگ عاشورا از رسالت هاي امروز بسيج است. دکتر غياثي: تبيين فرهنگ عاشورا از رسالت هاي امروز بسيج است. دکتر غياثي: تبيين فرهنگ عاشورا از رسالت هاي امروز بسيج است.