شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بازدید رئیس و اعضاء ستاد اربعین دانشگاهیان از موکب های دانشگاهی شهر ایلام

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، دکتر محمد علی اکبری رئیس ستاد اربعین دانشگاهیان استان همراه با رؤسای دانشگاه ها، معاونان فرهنگی و مسئولین بسیج دانشجویی استان از موکب های دانشگاهی و بسیج دانشجویی در میدان قرآن و ارغوان شهر ایلام بازدید کردند.
دکتر محمد علی اکبری در حاشیه این بازدید با بیان اینکه دانشگاه ایلام و سایر دانشگاه ها بنا بر امکانات و ظرفیت ها و توانایی خود در این راه قدم نهاده و در پذیرایی و استقبال از زائران بدون هیچ چشم داشتی فعالیت می کنند، اظهار داشت: در این ایستگاه های صلواتی علاوه بر توزیع مواد غذایی،بسته های فرهنگی پیش بینی شده که شامل اطلاعات ضروری اربعین اعم از نقشه کشور عراق، نقشه پیاده روی و مسیر ها است.
 
 رئیس ستاد اربعین دانشگاهیان با اشاره به برنامه های اصلی این ستاد ،افزود: سوگواره اربعین دانشگاهیان به میزبانی دانشگاه ایلام با رویکرد ادبی و هنری برگزار می شود و دانشجویانی که در سال جاری و یا سال های گذشته به زیارت عتبات عالیات در اربعین مشرف شدند می توانند آثار خود را در قالب های مختلف فیلم، عکس، دلنوشته، سفرنامه و ... به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.
گفتنی است ستاد اربعین دانشگاهیان زیر مجموعه ستاد مرکزی اربعین کشور و با محوریت و مسئولیت معاونت فرهنگی و اجتماعی  وزارت علوم است و  نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان بسیج دانشجویی  از اعضای این ستاد هستند ودبیرخانه دائمی این ستاد و کمیته های تخصصی نیز در سازمان بسیج دانشجویی کشور مستقر است.
شایان ذکر است در جریان این بازدید از موکب های دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه علمی کاربردی، آموزشکده های فنی  خواهران و برادران، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور بازدید و از مسئولین و دانشجویان این مراکز تقدیر شد.

بازديد رئيس و اعضاء ستاد اربعين دانشگاهيان از موکب هاي دانشگاهي شهر ايلام بازديد رئيس و اعضاء ستاد اربعين دانشگاهيان از موکب هاي دانشگاهي شهر ايلام بازديد رئيس و اعضاء ستاد اربعين دانشگاهيان از موکب هاي دانشگاهي شهر ايلام بازديد رئيس و اعضاء ستاد اربعين دانشگاهيان از موکب هاي دانشگاهي شهر ايلام بازديد رئيس و اعضاء ستاد اربعين دانشگاهيان از موکب هاي دانشگاهي شهر ايلام بازديد رئيس و اعضاء ستاد اربعين دانشگاهيان از موکب هاي دانشگاهي شهر ايلام بازديد رئيس و اعضاء ستاد اربعين دانشگاهيان از موکب هاي دانشگاهي شهر ايلام