شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برنامه‌های راهبردی معاونت آموزشی تبیین شد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، نشست صمیمی دکتر مصطفی نعمتی، معاون آموزشی دانشگاه با همکاران حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی برگزار شد.

در این جلسه دکتر مصطفی نعمتی، معاون آموزشی دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین همکاران حوزه آموزش دانشگاه بیان داشت: این جلسه به منظور تبیین برنامه‌های راهبردی معاونت آموزشی برگزار شده که در آینده موجبات تحولات اساسی و رشد کیفی در این حوزه را رغم خواهد زد.

دکتر نعمتی با تاکید به جایگاه حوزه معاونت و مدیریت آموزشی در دانشگاه ایلام و ارتباط بسیار نزدیک کارکنان با دانشجویان و دانش آموختگان ؛ به جایگاه تکریم ارباب رجوع در این حوزه اشاره و از برخورد شایسته کارکنان این حوزه با مراجعین قدردانی کرد و افزود: مهم ترین مشکلات معاونت آموزشی فضای فیزیکی و عدم ارتباط کارشناسان آموزش دانشکده‌ها با آموزش کل است که بزودی با حضور در جلسات شورای آموزشی دانشکده‌ها این ارتباط را بصورت مستمر برقرار خواهیم کرد.

وی  خاطر نشان کرد: در اولین فرصت با همکاری شرکت سما دروه آموزشی در سه سطح به منظور ارتقاء کیفیت فعالیت کارشناسان آموزشی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است در این جلسه همکاران ضمن معرفی خود و وظایف محوله در این معاونت مشکلات و خواسته‌های خود را مطرح نمودند.

برنامه‌هاي راهبردي معاونت آموزشي تبيين شد برنامه‌هاي راهبردي معاونت آموزشي تبيين شد برنامه‌هاي راهبردي معاونت آموزشي تبيين شد برنامه‌هاي راهبردي معاونت آموزشي تبيين شد