شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مراسم تقدیر از اساتید و کارکنان ایثارگر دانشگاه برگزار گردید

رئیس دانشگاه و اساتید و کارکنان شاهد و ایثارگر بر همراهی و همدلی برای توسعه هر چه بیشتر دانشگاه تأکید کردند.

  به گزارش روابط عمومی، مراسم تقدیر از اساتید و کارکنان ایثارگر دانشگاه، با حضور دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، دکتر ملابهرامی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی، دکتر شیرخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر باقری، مشاور رئیس و مدیر دفتر حقوقی، آقای خورانی حیدری، مدیر امور اداری و پشتیبانی و جمعی از اساتید و کارکنان ایثارگر، صبح امروز در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

  در این مراسم، دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، اظهار داشت: یکی سری فضیلت ها در بین تمام افراد بشر مشترک است و میهن دوستی، وطن دوستی و دفاع از وطن یکی از این فضیلت های مشترک است که ملت شریف ایران در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، با تمام توان به دفاع از وطن  عزیز خود پرداختند و تمامیت ارضی ایران اسلامی را حفظ کردند.

  رئیس دانشگاه، تأکید کرد: نظام اسلامی مدیون سربازان وطن و کسانی است که خالصانه و با تمام کمبودها از کشور عزیزمان دفاع کردند و برای همین باید همیشه از زحمات این عزیزان تجلیل شود.

  دکتر علی اکبری، تصریح کرد: ما در دنیا دشمنان قسم خورده ای داریم، که اگر غفلت کنیم به ما ضربه خواهند زد و برای همین همه باید با همراهی، همدلی و اتحاد به کشور عزیزمان خدمت کنیم و نگذاریم دشمنان قسم خورده این آب و خاک به اهداف شوم خود دست یابند.

رئیس دانشگاه ضمن تأکید بر خدمات رسانی مطلوب به ایثارگران دانشگاه، خواستار مشارکت هر چه بیشتر ایثارگران دانشگاه در روند توسعه دانشگاه شد و بر التزام به قانون در انجام امور اداری و خدمات رسانی تأکید کرد.

 در این مراسم، دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با خیرمقدم به حاضرین و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین، شهادت جمعی از هوطنان عزیزمان در حاثه تروریستی رژه اهواز را تسلیت گفت و تقارن ایام عاشورا و هفته دفاع مقدس را یادآور پیوند ناگسستنی دفاع مقدس و حماسه عاشورا عنوان کرد و بر جاودانگی حماسه دفاع مردم ایران در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی تأکید کرد.

در این مراسم اساتد و کارکنان ایثارگر حاضر به بیان نظرات، دیدگاه ها و انتقادات مورد نظر خود پرداختند که اهم مسائل حول محور: تأکید بر همدلی و همراهی در مواجهه با جنگ اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی، اعمال بخشنامه مناطق جنگی، اهتمام در توسعه دانشگاه، تبدیل وضعیت، انجام اردوی زیارتی و تفریحی و اعمال مدارک مطرح گردید.

در پایان دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه و دکتر ملابهرامی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی، به صورت مبسوط به سئوالات مطرح شده پاسخ دادند.

 

مراسم تقدير از اساتيد و کارکنان ايثارگر دانشگاه برگزار گرديد مراسم تقدير از اساتيد و کارکنان ايثارگر دانشگاه برگزار گرديد مراسم تقدير از اساتيد و کارکنان ايثارگر دانشگاه برگزار گرديد مراسم تقدير از اساتيد و کارکنان ايثارگر دانشگاه برگزار گرديد مراسم تقدير از اساتيد و کارکنان ايثارگر دانشگاه برگزار گرديد مراسم تقدير از اساتيد و کارکنان ايثارگر دانشگاه برگزار گرديد مراسم تقدير از اساتيد و کارکنان ايثارگر دانشگاه برگزار گرديد مراسم تقدير از اساتيد و کارکنان ايثارگر دانشگاه برگزار گرديد مراسم تقدير از اساتيد و کارکنان ايثارگر دانشگاه برگزار گرديد