شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گردید

صبح امروز در فضایی صمیمانه هیأت رئیسه دانشگاه میزبان اساتید و کارکنان بازنشسته دانشگاه بود و یاد و خاطره سالهای گذشته زنده گردید.

  به گزارش روابط عمومی، مراسم تجلیل از اساتید و کارکنان بازنشسته دانشگاه، با حضور دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، دکتر ملابهرامی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی، دکتر شیرخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی، آقای خورانی حیدری، مدیر امور اداری و پشتیبانی و جمعی از اساتید و کارکنان بازنشسته، صبح امروز در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

در این مراسم دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، با خوش آمدگویی به اساتید و کارکنان بازنشسته حاضر در این مراسم، یاد و خاطره حماسه های دفاع مقدس را گرامی داشت و با تسلیت ایام محرم و  شهادت جمعی از هوطنان عزیزمان در حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز، علت تأخیر در انجام برگزاری این مراسم را مأموریت های اداری مختلف اعضای هیأت رئیسه عنوان کرد و با بیان اینکه نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه یک سازمان است و در این راستا اساتید و کارکنان بازنشسته دانشگاه که دارای تجربه گران سنگ کاری هستند، از ارزشمندترین سرمایه های دانشگاه ایلام می باشند و برگزاری این مراسم نمونه ای از قدردانی همیشگی دانشگاه ایلام از این عزیزان است.

  رئیس دانشگاه با تأکید بر توسعه همه جانبه دانشگاه تصریح کرد: اهتمام ما بر این خواهد بود که آهنگ توسعه دانشگاه ادامه یابد و تحت تأثیر شرایط مختلف دچار کندی نشود و برای همین نیازمند کمک، همراهی و پیشنهادات بازنشستکان عزیز دانشگاه می باشیم.

 در این مراسم دکتر ملابهرامی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه، با بیان اینکه بخش زیادی از مطالبات بازنشسته ها پرداخت شده، بر ادامه این روند تأکید کرد و بر هر گونه همکاری با این عزیزان در امور مختلف تأکید کرد.

 

 

 

مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گرديد مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گرديد مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گرديد مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گرديد مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گرديد مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گرديد مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گرديد مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گرديد مراسم تجليل از بازنشستگان دانشگاه برگزار گرديد