شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

ابراز رضایتمندی بازرسان وزارت عتف از وضعیت دفتر هیأت های بدوی انتظامی اعضای هیأت علمی و تخلفات اداری کارکنان دانشگاه

بازرسان وزارت عتف در بازید از دفتر هیأت های بدوی انتظامی اعضای هیأت علمی و تخلفات اداری کارکنان دانشگاه، از روند خوب امور آنها ابراز رضایتمندی کردند.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در راستای بهبود کیفیت عملکرد و همفکری و تسریع و تسهیل در روند رسیدگی به تخلفات انتظامی اعضای هیأت علمی و اداری کارکنان، آقایان فرشاد دهقان و سید امیر اجاقی، بازرسان وزارت علوم،  تحقیقات و فناوری، از دانشگاه ایلام بازدید بعمل آوردند و ضمن رضایتمندی از عملکرد هیأت های بدوی انتظامی اعضای هیأت علمی و  تخلفات اداری کارکنان دانشگاه، نکات لازم را در جهت تسریع و بهبود کیفیت عملکرد این هیأت ها ارائه کردند.

  دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، در دیدار با ایشان، ضمن استقبال از اینگونه بازرسی ها، بر ادامه این دیدارها و تعاملات دوجانبه و چندجانبه و بالأخص در مناطق دانشگاهی غرب کشور که جنبه های فرهنگی مشترکی دارند تاکید کردند. همچنین دکتر ملابهرامی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه در دیدار با آقایان دهقان و اجاقی، ضمن تأکید بر رعایت قانون و عدالت در هیأت های بدوی تخلفات اعضای هیأت علمی و کارکنان، قرار گرفتن در این جایگاه را بسیار با اهمیت و خطیر عنوان کردند.

 

 

ابراز رضايتمندي بازرسان وزارت عتف از وضعيت دفتر هيأت هاي بدوي انتظامي اعضاي هيأت علمي و  تخلفات اداري کارکنان دانشگاه ابراز رضايتمندي بازرسان وزارت عتف از وضعيت دفتر هيأت هاي بدوي انتظامي اعضاي هيأت علمي و  تخلفات اداري کارکنان دانشگاه ابراز رضايتمندي بازرسان وزارت عتف از وضعيت دفتر هيأت هاي بدوي انتظامي اعضاي هيأت علمي و  تخلفات اداري کارکنان دانشگاه