شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اولین گردهمایی منطقه ای معاونت تدوین و ترویج سازمان ملی استاندارد ایران در دانشگاه برگزار شد

اولین گردهمایی منطقه ای معاونت تدوین و ترویج سازمان ملی استاندارد ایران با حضور رئیس دانشکاه برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه، اولین گردهمایی منطقه ای معاونت تدوین و ترویج سازمان ملی استاندارد ایران، با حضور دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، خانم مهندس یحیی زاده، معاون تدوین و ترویج سازمان استاندارد کشور، خانم مهندس همتی، رئیس اداره استاندارد ایلام و مدیران کل ستادی، استانی و معاونین استاندارد استان های ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان و همدان، صبح  امروز در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

  در این نشست، دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، ضمن خیرمقدم به مهمانان و حاضرین در جلسه، اظهار داشت: دانشگاه ایلام در کنار وظایف آموزشی و پژوهشی، در حوزه مرزهای دانش و علم و فناوری، ماموریت های دیگری را هم انجام می دهد و راه اندازی دفتر ارتباط با صنعت و جامعه در این راستاست، که زمینه همکاری دانشگاه با سازمان ها و ادارات مختلف و از جمله اداره استاندارد ایلام فراهم شد و نتایج مطلوبی هم به دست آمد.

  رئیس دانشگاه، افزود: در همین راستا با پی گیری ها و رایزنی های انجام شده، دفتر استاندارد در دانشگاه راه اندازی شد که زمینه رفت و آمد کارشناسان و اساتید را فراهم کرد. علاوه بر آن دانشجویان دانشگاه از مرکز استاندارد بازدید کردند و دوره های آموزشی مشترک در مرکز رشد دانشگاه برگزار شد و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه بعنوان آزمایشگاه مرکز استاندارد تعیین گردید.

  دکتر علی اکبری، تأکید کرد: دانشگاه ایلام از مرجعیت نسبی در استان و کشور برخوردار است و می تواند بخشی از نیازهای آموزشی و پژوهشی اداره استاندارد  در سطح استان و کشور را تأمین کند.

  رئیس دانشگاه، در بخش دیگر سخنان خود، بیان کرد: بر اساس سند 1400 توسعه کشور، قرار است ایران به قدرت اول منطقه در سطح کشور تبدیل شود و لازمه رسیدن به این هدف، تعیین چارچوب برای   امور مختلف و از جمله تعیین استاندارد بعنوان یکی از چارچوب های قابل ملاحضه است.

  در این نشست خانم مهندس همتی، رئیس اداره استاندارد ایلام، از حضور و میزبانی دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه تقدیر کرد و توسعه همکاری های مشترک تأیید کرد.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

 

 

اولين گردهمايي منطقه اي معاونت تدوين و ترويج سازمان ملي استاندارد ايران در دانشگاه برگزار شد اولين گردهمايي منطقه اي معاونت تدوين و ترويج سازمان ملي استاندارد ايران در دانشگاه برگزار شد اولين گردهمايي منطقه اي معاونت تدوين و ترويج سازمان ملي استاندارد ايران در دانشگاه برگزار شد اولين گردهمايي منطقه اي معاونت تدوين و ترويج سازمان ملي استاندارد ايران در دانشگاه برگزار شد