شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

کارگاه آموزشی «اخلاق حرفه ای و الزام های حقوقی - قانونی در پژوهش های دانشگاهی» برگزار می گرد

کارگاه آموزشی «اخلاق حرفه ای و الزام های حقوقی- قانونی در پژوهش های دانشگاهی» بنا به ضرورت آگاهی از  حقوق مالکیت فکری برگزار می گردد.

   به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر پرویز باقری سرپرست مدیریت حقوقی دانشگاه، با اشاره به این موضوع، اظهار داشت: در راستای عملیاتی شدن یکی از اهداف دفتر حقوقی دانشگاه، مبنی بر افزایش آگاهی های حقوق مالکیت فکری اعضای محترم علمی، پژوهشگران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و با حمایت بنیاد ملی نخبگان استان ایلام کارگاه آموزشی با عنوان  «اخلاق حرفه ای و الزام های حقوق - قانونی در پژوهش های دانشگاهی» و با هدف بررسی و ارایه آخرین قوانین و مقررات مربوط به پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی ساعت 8 الی 10 صبح روز چهارشنبه 96/9/8  در محل سالن فرزانگان دانشگاه بر گزار می گردد.

    سرپرست مدیریت حقوقی دانشگاه، افزود: با عنایت به اهمیت موضوع و مبتلا به بودن امر برای بسیاری از همکاران علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی حضور این عزیزان در کارگاه ضرورت دارد.

   دکتر باقری، اضافه کرد: برگزاری کارگاه های مشابه یکی از برنامه های دستور کار دفتر حقوقی دانشگاه می باشد، که در صورت لزوم نسبت به برگزاری آن در آینده اقدام خواهد شد.

 

 

کارگاه آموزشي «اخلاق حرفه اي و الزام هاي حقوقي - قانوني در پژوهش هاي دانشگاهي» برگزار مي گرد