شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست هیات رئیسه موسسه خیریه دارالاکرام با رئیس دانشگاه

رئیس دانشگاه: نظر به جایگاه و رسالتی که دانشگاه ایلام دارد، مسئولیت اجتماعی می پذیرد و در این راستا قدم  های بزرگی برداشته شده است.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نشست هیأت مدیره موسسه خیریه دارالاکرام و رئیس دانشگاه، با حضور دکتر مهدیزاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، حجت الاسلام دکتر اکبر نژاد رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی، آقای صحوفی و میراحمدی اعضای هیأت مدیره این موسسه و خانم ناصری نماینده موسسه در استان ایلام، عصر روز سه شنبه 96/10/5 در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

     در این نشست دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، با تأکید بر اینکه دانشگاه مسئولیت اجتماعی می پذیرد، اظهار داشـت:  دانشگاه ایلام نظر به جایگاه  و رسالتی که دارد، مسئولیت اجتماعی می پذیرد و در چند سال اخیر در سطح استان و دانشگاه، قدمهای بزرگ و برنامه های مختلفی در این زمینه انجام شده است و برای نمونه در دانشگاه صندوق قرض الحسنه برای کمک به دانشجویانی که مشکل مالی دارند راه اندازی شده و بدین لحاظ دانشگاه ایلام آمادگی دارد در زمینه های مختلف با موسسه خیریه دارالاکرام همکاری نماید، تا این موسسه بتواند خدمات بهتر و بیشتری به کودکان ایلامی ارائه نماید.

     رئیس دانشگاه، موفقیت موسسات خیریه را مشروط به لحاظ کردن الزاماتی دانست و بیان داشت: متأسفانه به علل مختلف و از جمله موضع گیری های سیاسی، مردم به این موسسات بدبین شده اند و برای همین باید موسسات خیریه و از جمله موسسه دارالاکرام در زمینه مالی شفاف عمل کرده، از موضع گیری سیاسی اجتناب نموده و با تبلیغات مناسب و متداوم و اصلاح شیوه عملکرد، اعتماد مردم و خیرین را جلب نمایند.

   در این نشست آقای میراحمدی عضو هیات مدیره موسسه دارالاکرام گزارشی در مورد امکانات و عملکرد این موسسه ارائه داد و خواستار کمک دانشگاه ایلام در تحقق برنامه های این موسسه در سطح استان شد.

    همچنین اعضای حاضر در جلسه دیدگاه های خود را در زمینه عملکرد این موسسه، لزوم اصلاح شیوه عملکرد و راههای معرفی آن در سطح استان ارائه دادند.

نشست هيات رئيسه موسسه خيريه دارالاکرام با رئيس دانشگاه نشست هيات رئيسه موسسه خيريه دارالاکرام با رئيس دانشگاه نشست هيات رئيسه موسسه خيريه دارالاکرام با رئيس دانشگاه