شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

خیر نیکوکار ایلامی گلخانه 500 مترمربع را به دانشگاه اهداء کرد

سرکار خانم اسماعیلی خیر نیکوکار  ایلامی گلخانه500 متری را  به دانشگاه اهداء کرد.

   به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نشست تقدیر از بانو اسماعیلی خیر ایلامی که گلخانه 500 مترمربع را به دانشگاه اهداء کرد، با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، دکتر ملابهرامی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، دکتربازگیررئیس دانشکده کشاورزی،دکتر محمدی مدیر دفتر بودجه و تشکیلات و خانم پیرزاد نیا مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان صبح روز یک شنبه تاریخ 95­­/5/15 در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

   در این نشست ابتدا دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه با ابراز خرسندی از حضور سرکار خانم اسماعیلی خیر ایلامی در این نشست، خطاب به ایشان اظهار داشت: همگی ما به احترام شما در این نشست جمع شده ­ایم تا به صورت ویژه از اقدام خیرخواهانه سرکار عالی در اهداء گلخانه به دانشگاه ایلام تقدیر و تشکر داشته باشیم.

   دکتر علی اکبری در ادامه به اقدامات انجام شده برای راه اندازی بنیاد خیرین دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: قصد داریم برای استفاده از ظرفیت خیرین در استان و کشور در سال گذشته بنیاد خیرین دانشگاه را راه اندازی نماییم، که به همت آقای دکتر محمدی مدیر بودجه و تشکیلات دانشگاه آئین نامه مربوطه تدوین و به تصویب رسیده است و خوشحال هستم که سرکارعالی اولین کسی هستید که نامش به عنوان خیر در این بنیاد ثبت می­گردد و امید دارم این امر، فتح بابی برای مشارکت خیرین دیگر در دانشگاه شود.

  رئیس دانشگاه تأکید کرد: متأسفانه خیرین در استان کمتر به سمت آموزش عالی گرایش دارند که امید است با راه اندازی بنیاد خیرین دانشگاه و حضور شما، زمینه لازم برای شرکت خیرین دیگر در دانشگاه فراهم آید.

   در ادامه خانم اسماعلی با ابراز شعف از حضور در جمع مسئولین دانشگاه ایلام اظهار داشت: یکی از دغدغه ­های من این است که دانشگاه ­های استان ایلام امکانات لازم را برای امور آموزشی، پژوهشی و فوق برنامه دانشجویان داشته باشند و برای تحقق این امر گلخانه­­ای به مساحت 500 متر مربع  را به دانشگاه اهداء کردم، تا به نوبه خود قدمی در راه توسعه دانشگاه ایلام و فراهم آمدن تدارکات لازم برای دانشجویان فراهم گردد.

در پایان این نشست لوح تقدیری از طرف رئیس دانشگاه به خانم اسماعیلی اهداء گردید.

 

 

خير نيکوکار  ايلامي گلخانه 500 مترمربع را به دانشگاه اهداء کرد خير نيکوکار  ايلامي گلخانه 500 مترمربع را به دانشگاه اهداء کرد