شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دانشگاه جای تربیت انسانهای تک ساحتی نیست/از بسیج برای تقویت هیچ جناح سیاسی هزینه نکنید

دکتر علی اکبری با اشاره به تربیت نیروی تراز جمهوری اسلامی به عنوان اساس کار بسیج دانشجویی در دانشگاه ها، اضافه کرد: زمینه فعالیت قانونی بسیج در در همه دانشگاه ها و مراکز آموزشی فراهم است و همه موظف به خدمت به این نهاد هستند، اما بسیج باید وظیفه خودش را انجام دهد، قرار نیست بسیج کار کس دیگری را انجام دهد.

    دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه  در مراسم اختتامیه نهمین دوره طرح ولایت دانشجویی در دانشگاه ایلام، گفت: در دانشگاه آموخته ایم متفاوت باشیم، از این رو دانشگاه جای تربیت انسانهای تک ساحتی نیست.

   رئیس دانشگاه با بیان اینکه تربیت انسان هایی که خود را برای اداره مملکت آماده می کنند، یکی از خروجی های و محور تربیت در دانشگاه است، افزود: تعریف آموزش، یادگیری و بازآموزی آنچه که قبلا یاد گرفته ایم است، که اساس این تعریف برگرفته از مبانی اسلامی است.
   دکتر علی اکبری با بیان اینکه جمود و تک بعدی اندیشیدن در آموزش بی معناست، اظهار داشت: در بسیاری موارد یاد نگرفتن و در مواردی تصمیم به نیاموختن نوعی آموزش است و بعضی مواقع باید تصمیم بگیریم که یاد نگیریم و یا بیاموزیم که هر چه را که نامعقول است و یا از منابع غیرقابل اطمینان می شنویم به آن عمل نکنیم.

   رئیس دانشگاه بیان کرد: اگر در دانشگاه ها آموزش یک سویه باشد خطرناک است، لذا باید یادگیرندگان انتقادی در محیط دانشگاهی و مراکز علمی تربیت شوند.
   دکتر علی اکبری با اشاره به تربیت نیروی تراز جمهوری اسلامی به عنوان اساس کار بسیج دانشجویی در دانشگاه  ها، اضافه کرد: زمینه فعالیت قانونی بسیج در در همه دانشگاه ها و مراکز آموزشی فراهم است و همه موظف به خدمت به این نهاد هستند، اما بسیج باید وظیفه خودش را انجام دهد، قرار نیست بسیج کار کس دیگری را انجام دهد.

   دکتر علی اکبری با تأکید بر این نکته که نباید از بسیج به نفع جریانات حزبی و گروه های سیاسی خاص هزینه شود، گفت: رهبری باید مادام پیروز باشد، چپ و راست نوکر رهبر انقلاب است، پس کسی حق ندارد با وارد کردن بسیج و رهبر انقلاب به جریانات حزبی آنان را تضعیف کند.

   رئیس دانشگاه با اشاره به این مهم که بسیج همواره باید بزرگ بماند، یادآور شد:  دانشجوی بسیجی  تراز جمهوری اسلامی، باید مایه آرامش دیگر دانشجویان در کلاس و مایه شانیت اخلاقی و ارزشی و بالا رفتن سطح کلاس دانشگاه  باشند.

   دکتر علی اکبری با قدردانی از بسیج اساتید و دانشجویی دانشگاه ایلام در اجرای مسئولیت های محوله بیان داشت: بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام توانسته است در رویدادهایی همانند راهیان نور نه تنها در استان بلکه در کشور بدرخشد.

دانشگاه جاي تربيت انسانهاي تک ساحتي نيست/از بسيج براي تقويت هيچ جناح سياسي هزينه نکنيد دانشگاه جاي تربيت انسانهاي تک ساحتي نيست/از بسيج براي تقويت هيچ جناح سياسي هزينه نکنيد دانشگاه جاي تربيت انسانهاي تک ساحتي نيست/از بسيج براي تقويت هيچ جناح سياسي هزينه نکنيد دانشگاه جاي تربيت انسانهاي تک ساحتي نيست/از بسيج براي تقويت هيچ جناح سياسي هزينه نکنيد