شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

شرکت 1230 دانشجو در ترم تابستانی دانشگاه

   1230 دانشجو در قالب 105عنوان درس در ترم تابستان دانشگاه شرکت کرده اند.

   به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمسن توکلی مدیرکل آموزش  دانشگاه با اعلام اینکه 1230دانشجو در ترم تابستان این دانشگاه شرکت دارند، گفت: هم اکنون دانشگاه ایلام همانند دیگر دانشگاه های کشور در حال برگزاری ترم تابستان است، که این ترم  با هدف کمک به حل مشکل دانشجویان ایلامی و سایر دانشگاه های کشور برگزار می شود.

    دکتر توکلی درباره زمان ثبت نام و برگزاری کلاسها گفت: ثبت نام دانشجویان  در نیمه اول تیر ماه انجام گرفت و از پانزدهم تیر لغایت پایان مرداد زمان برگزاری کلاسها می باشد.

     دکتر توکلی با بیان اینکه امتحانات دانشجویان نیز در اوایل شهریور ماه برگزار می شود، افزود: 1230 نفر در ترم تابستان در قالب 105 عنوان درس شرکت کرده اند، که تمامی دروس با هماهنگی گروه های تخصصی و معرفی مدرس از جانب گروه ها ارائه شده اند.

   مدیر کل امور آموزش دانشگاه، با اشاره به این موضوع که در ترم تابستان جاری مشکلات سنوات قبل مرتفع شده است، تصریح کرد: برای دانشجویان غیر بومی خوابگاه های مجهز در نظر گرفته شده است و از طرفی برای تمامی دانشجویان سرویسهای ایاب و ذهاب در تمامی روزهای هفته و تعطیلات تعیین شده است.

    دکتر توکلی با بیان اینکه دسترسی به اینترنت و امکانات آموزشی برای دانشجویان در این ترم مهیا شده است، خاطرنشان کرد: ترم تابستانه سال جاری توسط اداره کل آموزش و در دانشکده علوم انسانی برگزار می شود.

    مدیرکل آموزش دانشگاه تصریح کرد: امسال از لحاظ سیستم های سرمایشی و امکانات رفاهی تمامی خوابگاه ها و کلاس ها مجهز هستند و در حال حاضر هیچگونه مشکل آموزشی و رفاهی وجود ندارد.

شرکت 1230 دانشجو در ترم تابستاني دانشگاه