شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پرداخت وام ویژه دکترا در سه ماهه تابستان بدون نیاز به ثبت‌نام جدید

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: با پیشنهاد صندوق رفاه دانشجویان و تایید ریاست کمیسیون دائمی و وزیر علوم، مدت زمان پرداخت وام تحصیلی ویژه دکترا از 9 به 12 ماه افزایش پیدا کرد

    به گزارش  روابط عمومی دانشگاه به نقل از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان، دکتر ذوالفقار یزدان‌ مهر مشاور وزیر علوم و رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: با پیشنهاد صندوق رفاه دانشجویان و تایید ریاست کمیسیون دائمی و همچنین وزیر علوم، مدت زمان پرداخت وام تحصیلی ویژه دکترا از 9 به 12 ماه افزایش پیدا کرد. بر این اساس این وام در سه ماهه تابستان نیز به دانشجویان متقاضی پرداخت می‌شود.

   وی افزود: مبلغ این وام ماهانه 6 میلیون ریال است که به صورت فصلی و هر سه ماه یکبار به دانشجویان متقاضی پرداخت می‌شود.

   مشاور وزیر علوم تاکید کرد: در راستای مراعات دانشجویان و تسهیل کردن شرایط، آن دسته از دانشجویانی که برای مرحله بهار سال جاری ثبت نام کرده اند برای دریافت وام تحصیلی ویژه دکتری در فصل تابستان نیازی به مراجعه دانشگاه و ثبت نام ندارند و تا پایان مرداد ماه وام آنان به صورت خودکار پرداخت می‌شود.

دکتر یزدان‌ مهر اضافه کرد: فقط دانشجویانی که در سه ماهه اول امسال موفق به ثبت نام نشده اند می بایست جهت دریافت وام تابستان ثبت نام کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان خاطر نشان کرد: وام ویژه دکتری به مبلغ ماهانه هفتصد هزار تومان با همکاری بانک توسعه تعاون از ابتدای سال عملیاتی و بخش عمده آن نیز پرداخت یا در حال پرداخت است و با رایزنی صندوق رفاه دانشجویان با مدیرعامل بانک در جهت مراعات و کمک به دانشجویان دکتری تسهیلات 6 ماهه اول سال به صورت یکجا و به مبلغ چهار میلیون و دویست هزار تومان پرداخت یا در حال پرداخت است.

   دکتر یزدان ‌مهر تصریح کرد: با تدبیر صندوق رفاه دانشجویان جلسات هم اندیشی با حضور نمایندگان دانشجویان دکتری در چند مرحله برگزار و اقدامات قابل انجام جهت تسهیل صورت گرفته است و قرار است این جلسات تداوم داشته باشد تا متناسب با نیاز واقعی دانشجویان تصمیمات مناسب در سایر موارد مناسب با توان و رسالت صندوق بعمل آید.

   مشاور وزیر علوم گفت: ثبت نام وام ویژه دکتری از 13 خرداد شروع شده بود و قرار بود تا 15 تیرماه به پایان برسد ولی با توجه به استقبال گسترده دانشجویان متقاضی و تقاضای دانشگاه ها  و بمنظور پوشش حداکثری دانشجویان، تا 25 تیرماه تمدید شد.

   دکتر یزدان ‌مهر ادامه داد: تعداد 15 هزار و 500 نفر دانشجو متقاضی برای وام ویژه دکتری در سامانه صندوق ثبت نام کردند که همانطور قول داده بودیم به محض تایید و ارسال لیست دانشجویان توسط معاون دانشجویی دانشگاه در اسرع وقت پرداخت شروع شد و تاکنون مبلغ 18 میلیارد و 500 میلیون تومان به حدود 10 هزار دانشجوی متقاضی توسط صندوق و بانک توسعه تعاون پرداخت شده است.

 

پرداخت وام ويژه دکترا در سه ماهه تابستان بدون نياز به ثبت‌نام جديد