شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دیدار هیأت رئیسه دانشگاه با خانواده های شهیدان عباسی و پرک به مناسبت روز شهید و بزرگداشت شهدا

رئیس و هیأت رئیسه دانشگاه ایلام، به مناسبت روز شهید و بزرگداشت شهدا، در فضایی صمیمانه، با خانواده های شهیدان نصرالله عباسی و علی اکبر پرک دیدار کردند.

  به گزارش روابط عمومی، با هماهنگی اداره شاهد و ایثارگر دانشگاه، دکتر علی اکبری رئیس و هیأت رئیسه دانشگاه، به مناسبت فرا رسیدن سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و «روز  شهید و بزرگداشت شهدا»،  عصر روز سه شنبه مورخ 96/12/22 با حضور در منزل  شهیدان نصرالله عباسی و علی اکبر  پرک، با خانواده های ایشان دیدار کردند.

  در این دیدار، که حجت الاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی، دکتر نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر ملابهرامی معاون پشتیبانی و منابع انسانی و خانم دکتر پیرزادنیا مشاور رئیس در امور بانوان و خانواده و حضور داشتند‌، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، با ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از زحمات خانواده های این عزیزان تجلیل کرد  و از اینکه فرزندان این دو شهید معظم، هم اکنون عضو جامعه دانشگاهی دانشگاه ایلام می باشند، ابراز خرسندی نمود.

در پایان این دیدار صمیمانه، لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از طرف رئیس دانشگاه، به خانواده های گرانقدر این شهیدان عزیز اهدا گردید.

شایان ذکر است شهید نصرالله عباسی، پدر گرامی آقایان دکتر نصرت الله عباسی و حشمت عباسی و شهید علی اکبر پرک، پدر بزرگوار خانم مریم پرک، از همکاران شریف دانشگاه ایلام می باشند.

 

ديدار  هيأت رئيسه دانشگاه با خانواده هاي شهيدان عباسي و پرک به مناسبت روز شهيد و بزرگداشت شهدا ديدار  هيأت رئيسه دانشگاه با خانواده هاي شهيدان عباسي و پرک به مناسبت روز شهيد و بزرگداشت شهدا ديدار  هيأت رئيسه دانشگاه با خانواده هاي شهيدان عباسي و پرک به مناسبت روز شهيد و بزرگداشت شهدا ديدار  هيأت رئيسه دانشگاه با خانواده هاي شهيدان عباسي و پرک به مناسبت روز شهيد و بزرگداشت شهدا