شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دانشگاه ایلام در فراخوان اسفندماه سال جاری در 7 رشته تخصصی عضو هیأت علمی جذب می ‌کند

دانشگاه ایلام در فراخوان  مرکز جذب وزارت علوم در  اسفند ماه سال جاری در 7 رشته تخصصی عضو هیأت علمی جذب می ‌کند.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر علی‌ اکبری رئیس دانشگاه، با اعلام این خبر اظهار داشت:  در راستای  تحقق برنامه ‌های دانشگاه در جهت ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و به منظور تکمیل کادر هیأت‌ علمی در دانشکده‌ های ادبیات علوم‌ انسانی، پیرادامپزشکی، الهیات و معارف اسلامی و فنی و مهندسی از طریق فراخوان عمومی مرکز جذب وزارت علوم در اسفند ماه سال جاری تعداد 7 نفر در رشته های تخصصی موردنیاز جذب دانشگاه می شوند.

    رئیس دانشگاه، افزود:  متقاضیان جذب هیأت‌ علمی در رشته‌ های حسابداری، اقتصاد (اقتصاد انرژی)، آموزش زبان انگلیسی، بهداشت و کنترل مواد غذایی، دامپزشکی (کلینیکال پاتولوژی)، معماری و علوم قرآن و حدیث، می‌ توانند با مراجعه به سامانه نور رضوی و ملاحظه شرایط عمومی و اختصاصی مورد نظر دانشگاه علاقمندی خود را اعلام نمایند.

    دکتر علی اکبری ضمن استقبال از جذب اعضای هیأت ‌علمی بومی در دانشگاه ایلام اظهار امیدواری کرد، که فارغ‌التحصیلان برجسته دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی و نخبگان و سرآمدان بومی بتوانند با احراز شرایط در کسوت هیأت‌ علمی جذب در دانشگاه ایلام جذب گردند.

رئیس دانشگاه، خاطرنشان کرد:  فرصت ثبت نام در سامانه نور رضوی از  تاریخ 96/11/29 لغایت 96/12/12 می باشد و بعد از آن مراحل بررسی پرونده‌ های متقاضیان در هیأت اجرایی جذب و گروه های آموزشی آغاز می ‌گردد.

 

دانشگاه ايلام در فراخوان اسفندماه سال جاري در 7 رشته تخصصي عضو هيأت علمي جذب مي ‌کند