شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری اردوی یک روزه راهیان نور روسای دانشگاه های استان و فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)

اردوی یک روزه راهیان نور روسای دانشگاه های استان و فرمانده سپاه امیرالمومنین، به مناطق جنگی میمک و سومار برگزار گردید.

   به گزارش روابط عمومی دانشگاه، اردوی یک روزه راهیان نور روسای دانشگاه های استان و فرمانده سپاه امیرالمومنین، به منطقه عملیاتی میمک و سومار در تاریخ  96/12/10 برگزار گردید.

 در این اردو که به میزبانی سپاه امیرالمومنین استان ایلام برگزار گردید، فرماندهان یگان های مستقر و راویان دوران دفاع مقدس، گزارش لازم را در خصوص منطقه و عملیات های صورت گرفته  در آن ارائه نمودند. همچنین جلسه قرارگاه شهید علم الهدی، به ریاست  دکتر علی اکبری رئیس قرارگاه و رئیس دانشگاه ایلام تشکیل گردید و روسای دانشگاه های علمی کاربردی، پیام نور، فرهنگیان، آموزشکده فنی، آزاد اسلامی و موسسات آموزش عالی باختر و سفیر دانش، گزارشی از روند ثبت نام دانشجویان برای اردوهای راهیان نور و برنامه ریزی و تمهیدات صورت گرفته در این زمینه ارائه نمودند.

   در این جلسه دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، ضمن قدردانی از میزبانی سپاه امیرالمومنین استان، بر اهتمام جدی جهت برگزاری مناسب اردوهای راهیان نور با حفظ امنیت و سلامت تأکید نمودند.

لازم به ذکر است، اعضاء شرکت کننده، پیش از اعزام به اردو، با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه ایلام، با شهدا و آرمان های نظام، تجدید میثاق کردند.

 

برگزاري اردوي يک روزه راهيان نور روساي دانشگاه هاي استان و فرمانده سپاه اميرالمومنين(ع) برگزاري اردوي يک روزه راهيان نور روساي دانشگاه هاي استان و فرمانده سپاه اميرالمومنين(ع) برگزاري اردوي يک روزه راهيان نور روساي دانشگاه هاي استان و فرمانده سپاه اميرالمومنين(ع)