شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری مراسم پاسداشت ارزشهای انقلاب اسلامی با حضور روساء، اساتید و کارکنان دانشگاه های استان در دانشگاه

رئیس دانشگاه، تأکید کرد: از سال 57 تاکنون، هر چه به دست آمده، دست آورد ملت و منتخبین ملت بوده است و برای ادامه مسیر نیز، جز به حمایت ملت، چشمداشت دیگری نداریم.

   به گزارش روابط عمومی دانشگاه، همزمان با سومین روز از دهه فجر انقلاب، با عنوان «انقلاب اسلامی، خودباوری، پایداری و شکوفایی علمی» مراسم پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی همراه با  عطر افشانی مزار شهدا گمنام دانشگاه، با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، دکتر غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام رهبری، معاونین، روساء، اساتید و  کارکنان دانشگاه های استان، صبح امروز در مزار شهدای گمنام دانشگاه برگزار گردید.

   در این مراسم دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، با خوش آمدگویی به میهمانان و حاضرین در مراسم، تأکید کرد: در تمام دنیا حمایت دانشگاهیان و نخبگان جامعه در مسائل و موضوعات مختلف، جایگاه و ارزش خاصی دارد و امروز خانواده آموزش عالی استان ایلام در این مراسم جمع شده اند، تا با آرمان های انقلاب اسلامی و  شهدا، تجدید میثاق نمایند.

   رئیس دانشگاه، افزود: در طول تاریخ انقلاب اسلامی، شهداء عامل پیروزی بوده اند و یاد شهدا، یعنی پاسداشت ارزش های ملی و در واقع  یعنی دفاع از ایران و ارزش های اصیل اسلامی و این پاسداشت، همان پایداری در راه ملت است.

   دکتر علی اکبری، تأکید کرد: انقلاب 57­، انقلاب مردمی بود و  در این چهار دهه، هر چه به دست آمده، دست آورد ملت و منتخبین ملت بوده است و برای ادامه مسیر نیز، جز به حمایت ملت، چشمداشت دیگری نداریم و برای همین باید صدای ملت را شنید و بنا به خواست و اراده ملت، در سیاست گذاری ها و تصمیمات، تجدید نظر کرد.

    در ادامه این مراسم، دکتر غیاثی، مسئول نهاد نمایندگی مقام رهبری،  با  خیر مقدم به فرهیختگان و دانشگاهیان حاضر در مراسم، تاکید کرد که دانشگاهیان در مسیر انقلاب پیشتاز هستند و امروز رسالت حوزه و دانشگاه در صدور و توسعه انقلاب اسلامی است.

 

 

 

برگزاري مراسم پاسداشت ارزشهاي انقلاب اسلامي با حضور روساء، اساتيد و  کارکنان دانشگاه هاي استان در دانشگاه برگزاري مراسم پاسداشت ارزشهاي انقلاب اسلامي با حضور روساء، اساتيد و  کارکنان دانشگاه هاي استان در دانشگاه برگزاري مراسم پاسداشت ارزشهاي انقلاب اسلامي با حضور روساء، اساتيد و  کارکنان دانشگاه هاي استان در دانشگاه