شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه برگزار گردید

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در دانشگاه ایلام بیان کرد: وضعیت فرهنگی دانشگاه ایلام با توجه به حجم برنامه های مختلف انجام شده عالی است.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نشست دکتر غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه، با حضور دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، دکتر شیرخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی و دکتر امامی پور، مدیرکل امور فرهنگی، ظهر امروز در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

  در این نشست، دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، با خیر مقدم به دکتر غفاری و ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، بر راهبرد اصلی فرهنگی دانشگاه ایلام مبنی بر اعتماد به دانشجویان و شنیدن صداهای مختلف آنان تأکید کرد و در ادامه دکتر امامی پور، مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه، توضیحاتی را درباره فعالیت های تشکل های دانشجویی، کانون ها و انجمن های علمی ارائه کرد.

  در ادامه دکتر غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه در سال های قبل تجربه حضور در استان ایلام را داشته است، وضعیت فرهنگی دانشگاه ایلام را با توجه به حجم اجرای برنامه های مختلف و از جمله جشنواره حرکت، برنامه های تئاتر و فعالیت های مذهبی عالی ارزیابی کرد و خواستار استمرار این نوع فعالیت ها شد و از روند انجام برنامه ها و فعالیت های انجام گرفته برای توسعه دانشگاه ایلام در چند سال اخیر ابراز رضایت کرد.

  دکتر غفاری، با اشاره به فعالیت های متنوع و وجود صداهای مختلف در بین دانشجویان، این امر را دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی عنوان کرد و و فعالیت هیا مختلف فرهنگی دانشجویان در قالب تشکل ها، کانون ها و انجمن های علمی را یکی از ماموریت هیا اصلی دانشگاه ها بیان کرد و خواستار نگاه واقع گرایانه و عالمانه دانشجویان و بخصوص فعالان فرهنگی به حوادث پیرامونی در جامعه شد.

  دکتر غفاری، با بیان اینکه صداهای مختلف و متفاوت باید از دانشجویان شنیده شود و به  گفتمان مختلف احترام گذاشته شود، تأکید کرد لازمه توسعه جامعه، وجود گفتمان های مختلف می باشد.

   معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در ادامه با اشاره به اینکه 9500 انجمن علمی دانشجوی در سطح کشور وجود دارد، خواستار بازنگری در بعضی آئین نامه های فرهنگی دانشگاه ها و از جمله در آئین نامه مربوط به فعالیت انجمن های علمی با مشورت معاونین و مدیران فرهنگی دانشگاه ها، صاحب نظران و دانشجویان فعال در انجمن های علمی شد.

 دکتر غفاری ضمن تأکید بر علاقه حوزه فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برای افزایش اردوهای دانشجویی، از معاونین فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها خواست، بستر لازم را در این زمینه فراهم آورند.

   معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه موضوع آسب های اجتماعی در دانشگاه ها یک مسئله جدی است، که با دستور رفع نمی شوند، خواستار استفاده از پتانسیل تشکل های دانشجویی، کانون ها و انجمن های علمی در این زمینه شد و بر توسعه فعالیت های پیشگیرانه در این زمینه تأکید کرد.

در این نشست، دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه، به بیان نظرات، انتقادات و پیشنهادت مورد نظر خود پرداختند.

 

نشست معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم و دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه برگزار گرديد نشست معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم و دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه برگزار گرديد نشست معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم و دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه برگزار گرديد نشست معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم و دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه برگزار گرديد نشست معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم و دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه برگزار گرديد نشست معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم و دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه برگزار گرديد نشست معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم و دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه برگزار گرديد