شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نهمین نشست مدیران امور اداری و پشتیبانی دانشگاه های منطقه 5 کشور

نهمین نشست مدیران امور اداری و پشتیبانی دانشگاه های منطقه 5  کشور، به ریاست آقای خورانی،  مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه ایلام و دبیر مدیران منطقه برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نهمین نشست مدیران امور اداری و پشتیبانی دانشگاه های منطقه 5  کشور، با حضور رئیس  و معاون پشتیبانی دانشگاه صنعتی کرمانشاه، آقای خورانی دبیر مدیران منطقه و مدیران امور اداری و پشتیبانی دانشگاه های منطقه 5 کشور، روز سه شنبه 97/2/11 در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار گردید.

   در این نشست آقای خورانی، مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه ایلام، دبیر مدیران منطقه و رئیس جلسه، ضمن اشاره به نقش و اهمیت مدیریت اداری و پشتیبانی در تحقق رسالت و ماموریت دانشگاه ها، اظهار کرد: مدیران محترم امور اداری و پشتیبانی دانشگاه های منطقه پنج باید در خصوص فعال نمودن کارگروه های دانشگاه ها اقدام نمایند.

  آقای خورانی، تأکید کرد: با توجه به اینکه یک کارمند از زمان آغاز به کار خود تا زمان بازنشستگی با مدیران امور اداری و پشتیبانی در ارتباط می باشد، لذا در همین راستا مدیران محترم باید در زمینه رفاهیات، امور کارگزینی، کارپردازی و …هماهنگ و منسجم باشند و سعی شود ضمن حفظ استقلال دانشگاه ها، وحدت رویه ای در انجام امور شکل گیرد، تا در پیشبرد اهداف دانشگاه در تمام زمینه ها و بویژه در خدمت رسانی به کارکنان موثر واقع شویم.

در پایان مدیران اداری و پشتیبانی ضمن ارائه نظر در خصوص نحوه تشکیل کارگروه های مختلف مرتبط با مدیریت امور اداری و پشتیبانی، تقویم جلسات منطقه در سال 1397 مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید. 

نهمين نشست مديران امور اداري و پشتيباني دانشگاه هاي منطقه 5  کشور نهمين نشست مديران امور اداري و پشتيباني دانشگاه هاي منطقه 5  کشور