شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

رئیس دانشگاه:، تمامی بدهی های دانشگاه در روزهای پایانی سال 1396 تسویه شد

رئیس دانشگاه: با تدابیر، اهتمام و رایزنی هایی که صورت گرفت، تمامی بدهی های دانشگاه، به اساتید، کارکنان، بازنشستگان و پیمانکاران در روزهای پایانی سال 1396 تسویه شد.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه،  دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، در دیدار نوروزی همکاران و دانشجویان دانشگاه،  با تبریک سال نو و آرزوی موفقیت و سلامتی برای دانشگاهیان عزیز در این سال، تأکید کرد: با عنایت خداوند متعال و همکاری و همراهی همکاران عزیز، سال 96 را عزتمندانه به پایان رساندیم و اقدامات خوبی در زمینه صرفه جویی، انضباط مالی و اجرای برنامه های مدیریتی انجام گرفت.

  رئیس دانشگاه، تسویه بدهی های چندین ساله دانشگاه، را مهمترین اتفاق خوشایند در روزهای پایانی سال 96 عنوان کرد و اظهار داشت: زمانی دانشگاه، سال نو را با بدهی  15 میلیاردی آغاز می کرد، اما با تدابیر، اهتمام و رایزنی هایی، که انجام گرفت، تمامی بدهی های دانشگاه، به اساتید، کارکنان، بازنشستگان و پیمانکاران در روزهای پایانی سال 1396 تسویه شد و ان شاء الله ما بتوانیم با مدیریت دقیق و درست منابع، هیچ گونه بدهی بر دانشگاه تحمیل نشود.

   دکتر علی اکبری، افزود: در حوزه تخصصی  100 درصد و در حوزه عمرانی بیش از  100 درصد اعتبارات جذب شد و برای نمونه، علیرغم اینکه دولت به طر حهای عمرانی در دانشگاه ها در سال  96، یک میلیارد اختصاص داد، دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان اضافه بر تخصیص دولت برای تکمیل پروژه دانشکده علوم پایه جذب گردید.

    ریس دانشگاه، در ادامه به برنامه های دانشگاه در سال 97 پرداخت و بیان کرد: در اوایل سال جدید دومین همایش بین المللی گرد و غبار بعنوان بزرگترین رویداد علمی دانشگاه در سال های اخیر برگزار می گردد، که ان شاء الله با همکاری و همراهی همه دانشگاهیان، در سطح بالایی  برگزار شود و همچنین امسال مراسم نکوداشت دانشمند فقید دکتر محمد عبدالهی برگزار می گردد، که کاری ارزشنمد در استان خواهد بود.

   دکتر علی اکبری، افزود: در  سال جدید پروژه محوطه سازی و راه های دسترسی، محوطه سازی خوابگاه های خواهران و تجهیز سیستم آبیاری مزرعه آموزشی و پژوهشی مهران به بهره برداری می رسد و ان شاء الله پروژه های دانشکده علوم پایه، توسعه دانشکده ادبیات و علوم انسانی، خوابگاه 600 نفره و فاز اول بوستان بلوط مرکزی دانشگاه تکمیل شود و  پروژه های سردرب اصلی، حصار کشی دانشگاه، محوطه سازی خوابگاه های برادران و پارکینگ دانشکده های فنی و مهندسی و کشاورزی  آغاز می گردد.

   رئیس دانشگاه، در زمینه آموزشی، بیان داشت: ان شاء الله در سال جدید جذب حداکثری اعضای هیأت علمی صورت گیرد و با توجه به آغاز به کار هیأت ممیزه جدید دانشگاه، شاهد ارتقاء بیشتر اساتید به رتبه بالاتر باشیم  و با اهتمامی که صورت خواهد گرفت شاهد ارتقاء کمی و کیفی خدمات آموزشی باشیم.

   دکتر علی اکبری، تأکید کرد: برای توسعه دانشگاه و رسیدن به دانشگاه تمام عیار، که لازمه اش تحکیم دانشگاه یادگیرنده است، باید سهم هر یک از همکاران در روند توسعه دانشگاه مشخص شود  و همگی به این سئوال پاسخ دهیم که ما برای پیشبرد اهداف دانشگاه، چه کاری باید انجام دهیم.