شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

رئیس دانشگاه: سیاست دانشگاه شنیدن همه صداها و همکاری با تمام سلایق است

رئیس دانشگاه، تأکید کرد: سیاست دانشگاه در حوزه فرهنگی بر آن است، که همه صداها شنیده شده، در تصویب و اجرای برنامه ها توازن برقرار شود و با برنامه های پیشنهادی؛ موافقت حداکثری صورت گیرد.

 به گزارش روابط  عمومی، دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، صبح امروز، در نشست با دانشجویان فعال فرهنگی، در تشریح سیاست فرهنگی دانشگاه و پاسخ به سئوالات و انتقادات مطرح شده، اظهار داشت: روند تصمیم گیری ها در دانشگاه بر اساس برنامه مدون انجام می گیرد و سیاست دانشگاه در حوزه فرهنگی بر آن است، که همه صداها شنیده شده، در تصویب و اجرای برنامه ها توازن برقرار شود و  با برنامه های پیشنهادی؛ موافقت حداکثری صورت گیرد.

  رئیس دانشگاه، تصریح کرد: ما دانشگاه را با بدهی زیادی تحویل گرفتیم، اما با مجموعه اقدامات و برنامه هایی که صورت گرفت و علیرغم تمام مشکلات، بدهی های دانشگاه تسویه گردید و روند توسعه دانشگاه شتاب گرفت  و برای نمونه تقریباً 20 هزار متر مربع بر وسعت دانشگاه افزوده شد، که این امر زمینه خوبی را برای فعالیت های مختلف دانشجویان، در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی فراهم کرده است.  

  رئیس شورای فرهنگی دانشگاه، درباره عملکرد این شورا، اظهار کرد: شورای فرهنگی دانشگاه، چارچوب و آیین نامه دارد و در آن سلیقه ای تصمیم گیری نمی شود و نظر کسی هم اعمال نمی گردد و بر اساس آیین نامه موجود، سیاست های دانشگاه اعمال می گردد.

  دکتر علی اکبری، افزود: واضح است که بودجه زیادی نداریم، اما هیچ برنامه ای را بخاطر هزینه رد نمی کنیم، اما در اجرا، حساسیت و دقت زیادی انجام می گیرد.

   رئیس دانشگاه، در زمینه فعالیت های کانون ها، بیان داشت: ما به کانون ها اعتماد داریم، اما نباید در کانون ها موازی کاری صورت گیرد و هر کانون باید بر اساس وظایف تعریف شده به فعالیت بپردازد.

  رئیس شورای فرهنگی دانشگاه، افزود: کانون های فرهنگی، باید هنر به خرج داده و دامنه فعالیت های خود را گسترش دهند و برای اساتید و کارکنان هم برنامه هایی اجرا نمایند.

  دکتر علی اکبری، با تأکید بر ارتقاء سطح فعالیت های علمی فرهنگی دانشجویان، تأکید کرد: دانشجوی فعال مطلوب ما، دانشجویی است، که  در زمینه اخلاق، علم، کارآفرینی و کار فرهنگی  سرآمد باشد و برای همین  دانشجویان عضو انجمن های علمی و کانون ها، باید با پشتکار، برنامه ریزی، دقت و استفاده از تجربیات دیگران، به فعالیت بپردازند و  فعالیت های موجود را در سطح بالایی انجام دهند، تا ارتقاء شخصیتی و هویتی داشته باشند.

   رئیس دانشگاه، افزود: وقتی دانشجوی ما پذیرفت متفاوت از دیگران است و با کسب اعتماد به نفس برای ارتقاء علمی و فرهنگی  خود تلاش کرد، آن موقع  شاهد درخشش و عملکرد خوب دانشجویان دانشگاه در سطح استان و کشور خواهیم بود، که نمونه آن فعالیت های خوب اعضای کانون های همیاران سلامت، کانون تئاتر، کانون فیلم و عکس و انجمن  علمی گیاه پزشکی است، که توانستند رتبه های خوبی را در سطح کشور کسب نمایند.

 دکتر علی اکبری، با تأکید بر افزایش بودجه فرهنگی دانشگاه، گفت:  حتماً بودجه فرهنگی افزایش خواهد یافت، اما ولخرجی نمی کنیم و برای همین، باید برنامه های پیشنهادی شفاف بوده و با دقت تنظیم گردد، تا روند تصویب آنها تسهیل شود.

رئيس دانشگاه: سياست دانشگاه شنيدن همه صداها و همکاري با تمام سلايق است