شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری: اصلح کسی است که وفاداری او به نظام و ولایت، در گفتار و رفتار و اندیشه اش متجلی باشد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد باقر هاشمی معاون نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام رصد، گفت: با توجه به شکست دشمنان نظام اسلامی در عرصه های نظامی، فرهنگی ، اقتصادی، تحریم، جنگ های نیابتی، نظم نوین جهانی، مسئله فلسطین و تضعیف محور مقاومت، تمام توان خود را بسیج کرده اند که از راه نفوذ در حوزه های فرهنگی و سیاسی، امنیتی و اقتصادی،اعتقادی و باورهای دینی، تصمیم گیری و تصمیم سازی به خواسته های نامشروع خود نزدیک شود.

 

حضور حداکثری یعنی زیر پاگذاشتن سیاستهای خصمانه استکبار جهانی و توطئه گران بین المللی و فتنه گران داخلی است

وی افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در رأس آنها آمریکای جنایت کار و شبکه های صهیونیسم در صددند از راه تردید آفرینی و شبهه پراکنی در مسئله انتخابات، زیر سؤال بردن ارکان نظام، تخریب چهره های خدوم، انقلابی، شجاع، بصیر و مؤثر نظام، بخشی از شکست های خود را جبران یا حداقل مانع پیروزی های نظام در عرصه های داخلی و منطقه جهانی شوند.

معاون نهاد دانشگاه ایلام گفت: مهمترین مسئله امروز جامعه ما انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، حضور آگاهانه، هوشمندانه، به هنگام و حداکثری ملت حماسه ساز ایران است که با وحدت و همدلی و بصیرت و آگاهی یک بار دیگر شگفتی ساز خواهد شد .

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به حضور حداکثری و تأکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص بیان داشت:حضور حداکثری یعنی زیر پاگذاشتن سیاستهای خصمانه استکبار جهانی و توطئه گران بین المللی و فتنه گران داخلی است.

 

اصلح کسی است که وفاداری به اسلام، جمهوری اسلامی، قانون اساسی و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه در رفتار و گفتار و مواضع و اندیشه او متجلی باشد

 

وی تأکید کرد: در انتخابات چند مسئله حائز اهمیت است یکی توجه به جایگاه رفیع مجلس شورای اسلامی که عصاره فضائل است و به تعبیر امام عظیم الشأن در رأس امور است واینکه همه انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان باید از اصل شصت و دوم تا اصل نود و نهم را عمل کنند.

معاون نهاد رهبری در دانشگاه ایلام با اشاره به مسئله قانون گذاری، حق تحقیق و تفحص در تمام امور کشور، تصویب عهد نامه ها، مقاوله نامه ها، قراردادها و موافقت نامه های بین المللی بخصوص در شرایط کنونی و پسابرجام، حق اظهار نظر در همه مسائل داخلی و خارجی کشور، رآی اعتماد به دولت ، حق نظارت و... همه ایجاب می کند نهایت دقت در انتخاب فرد اصلح انجام پذیرد.

وی افزود:  از میان کاندیدها باید اصلح را شناسایی و انتخاب نمود و اصلح کسی است که وفاداری به اسلام، جمهوری اسلامی، قانون اساسی و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه در رفتار و گفتار و مواضع و اندیشه او متجلی باشد.

حجت الاسلام هاشمی، برخورداری از شعور و استقلال سیاسی، تعهد و تخصص تجربه و تفکر صحیح و تقوای سیاسی و اقتصادی بلکه همه جانبه از شرایط کاندیدای اصلح عنوان کرد و اظهارداشت:  فردی اصلح است که شجاعت، امانتداری، حسن سابقه، ساده زیستی حامی و خدمتگزار مستضعفین بودن صداقت و راستی و برخورداری از سعه صدر و عدم اعتماد به دشمن هویت اصلی او باشد.

 

نتایج انتخابات اصلح حرکت بسوی پیاده شدن اسلام حقیقی و دفاع از اصول انقلابی، مصون ماندن کشور ار انحرافات است

 

وی نتایج انتخابات اصلح را حرکت بسوی پیاده شدن اسلام حقیقی و دفاع از اصول انقلابی، آسیب ناپذیر شدن کشور، آینده روشن، مصون ماندن از انحراف، حل مشکلات کشور، عدم ورود نمایندگان خوشبین غرب دانست، و گفت: انتخاب اصلح یعنی جوشش بصیرت و آگاهی وحدت و همدلی، ایمان و خداباوری، عزت و ولایت مداری و رای به همه خوبیها و آموزه های دینی و ارزشهای الهی و استمرار جمهوری اسلامی می باشد.

معاون نهاد رهبری دانشگاه ایلام، اضافه کرد:  پیامبر اسلام عدم رای به اصلح را خیانت به خدا و پیامبر مسلمین می داند، و در جای دیگر می فرماید هر انسانی که شخصی را انتخاب کند درحالیکه می داند شخص بهتر لایقتر و فاضلتری در آن جمع است به یقین با خدا و رسولش و تمام مسلمین نیرنگ کرده است.

 وی با اشاره به سخن امام عظیم الشان که انتخابات یک امتحان الهی است که گروه گرایان را از ضوابط گرایان ممتاز می کند و مومنین و متعهدین را از مدعیان جدا می کند، خاطر نشان کرد: رای به افراد اصلح خبرگان رای به اسلام و قرآن و استمرار ولایت است و رای به نمایندگان مجلس رای به عزت، سربلندی، شکوفایی، اقتدار و بیمه شدن انقلاب و کشور در همه عرصه هاست.

معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري: اصلح کسي است که وفاداري او به نظام و ولايت، در گفتار و رفتار و انديشه اش متجلي باشد