شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج حقوقدانان کشور: دشمنان ایران 7 اسفند بار دیگر ناامید خواهند شد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، مهدی نورایی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج حقوقدانان کشور و پژوهشگر پژوهشکده شورای نگهبان در جمع دانشجویان دانشگاه ایلام حضور گسترده در انتخابات موجب انسجام ملی و اتحاد و ناامیدی دشمنان می‌شود وی با تأکید بر اینکه انشاالله شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن‌شکن خواهیم بود، اظهار کرد: بر اساس قانون حکمران اسلامی باید به دنبال دو کار ویژه هدایت و رفاه مردم باشند.

وی با اشاره به اینکه باید افراد متخصص حکمران باشند و در غیر این صورت نمی‌توان جامعه را درست هدایت کرد، گفت: در انتخابات و بخصوص مجلس خبرگان رهبری و شورای نگهبان با عدالت و تقوا صلاحیت‌ها را بررسی می‌کند که این نشان از سالم بودن و حساس بودن این پست و جایگاه است.

نورایی خاطرنشان کرد: انتخابات نماد حاکمیت مردم بر سرنوشت خود است و  مردم در انتخابات باید فرد اصلح و دارای صلاحیت را انتخاب کنند تا شاهد جامعه سالم باشیم. 

نورایی بابیان اینکه نظام ما به مردم حق انتخابات سرنوشت داده چون افراد از کرامت انسانی برخوردار هستند، گفت: حضور گسترده در انتخابات موجب انسجام ملی و اتحاد و ناامیدی دشمنان می‌شود.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج حقوقدانان کشور و پژوهشگر پژوهشکده نگهبان شورای بابیان اینکه حضور پرشور در انتخابات موجب ایجاد امنیت بیشتر برای نظام و سرزمین ما خواهد شد، گفت: هیچ سرمایه‌گذاری بدون امنیت سرمایه‌گذاری نمی‌کند پس اگر به دنبال رونق اقتصادی هستیم باید در انتخابات شرکت کنیم که موجب اتحاد و امنیت پایدار و بیشتر در جامعه شود.

وی در نظام ایران اسلامی شرکت در انتخابات یک وظیفه و حق است اما در دیگر نظام‌های حقوقی دنیا منت سر مردم می‌گذارند که حق رأی به آن‌ها داده شده است، افزود: در نظام ما از پایین‌ترین افراد جامعه تا بالاترین افراد جامعه در هر پست و مقام و جایگاهی که باشند حق شرکت در انتخابات دارند.

نورایی خاطرنشان کرد: تمام تلاش دشمن برای ناامید کردن جوانان این سرزمین است لذا باید مراقب و هوشیار باشیم و در داخل کشور هم کسانی هستند که آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و جوان را نسبت به آینده ناامید می‌کنند. 

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج حقوقدانان کشور و پژوهشگر پژوهشکده شورای نگهبان با تأکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی حتی در داخل کشورهای اروپایی رخنه کرده است و جوانان انقلابی در تلاش برای گسترش انقلاب اسلامی در جهان هستند، تصریح کرد: ان‌شاءالله در روز هفتم اسفندماه امسال با شرکت پرشور در انتخابات با دیگر اقتدار نظام اسلامی ایران و اتحاد و انسجام ملی را به رخ جهان و دشمنان می‌کشیم.

دبير شوراي تبيين مواضع بسيج حقوقدانان کشور: دشمنان ايران 7 اسفند بار ديگر نااميد خواهند شد دبير شوراي تبيين مواضع بسيج حقوقدانان کشور: دشمنان ايران 7 اسفند بار ديگر نااميد خواهند شد دبير شوراي تبيين مواضع بسيج حقوقدانان کشور: دشمنان ايران 7 اسفند بار ديگر نااميد خواهند شد دبير شوراي تبيين مواضع بسيج حقوقدانان کشور: دشمنان ايران 7 اسفند بار ديگر نااميد خواهند شد دبير شوراي تبيين مواضع بسيج حقوقدانان کشور: دشمنان ايران 7 اسفند بار ديگر نااميد خواهند شد دبير شوراي تبيين مواضع بسيج حقوقدانان کشور: دشمنان ايران 7 اسفند بار ديگر نااميد خواهند شد