شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست انتخاباتی مجلس دهم در دانشگاه / شب دوم

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، با استقبال پرشور دانشجویان در برنامه‌ای که با همت تشکل‌های دانشجویی دانشگاه برگزار شد  آقایان طهماسبی، قنبری،منصوری،ولیزاده ولطفی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی درشب دوم این نشست شرکت نمودند.

رئیس دانشگاه ایلام: تشکل‌های غیرهمسو قدرت دانشگاه هستند

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، دکترمحمدعلی اکبری، رئیس دانشگاه ایلام، در برنامه گفتگوی نامزد‌های انتخاباتی اظهار داشت: در دانشگاه ایلام به عنوان نماد علم استان، تصمیم برآن شد که شرایطی را جهت انتخاب اصلح جامعه دانشگاهی فراهم کنیم، و چون دانشگاه نمی تواند بطور مستقیم وارد عمل شود مسئولیت برنامه را دو تشکل شایسته دانشگاه عهده دار شدند.

دکترعلی‌اکبری با بیان روند پیشبرد برنامه کاندیداها در طی این دو شب، اضافه کرد: بعداز تأیید صلاحیت ها و اطلاعات دریافتی از فرمانداری ها و شورای نگهبان، با ستادهای همه کاندیداها تماس گرفته شد و از انها برای حضور در این برنامه دعوت به عمل آمد.

رئیس دانشگاه ایلام، با بیان اینکه 11 نفر از کاندیداها برای حضور در این برنامه اعلام آمادگی کردند، افزود: در شورای فرهنگی دانشگاه تصمیم گرفته شد به رغم اینکه مدیرانش ممکن است تفکر سیاسی هم داشته باشند اما مردانی بی طرفی هستند.

وی با اشاره به کلیپ هایی که توسط تشکل ها در سالن به نمایش گذاشته شد، گفت: تشکل مجمع پیروان خط امام، با گرایش فکری اصلاح طلبی و تشکل جامعه اسلامی با تفکر اصول گرایی کلیپ هایی متمایل با تفکرات خود پخش کردند، که دانشگاه به هر دوی این تفکر احترام گذشته؛ آنها را پذیرفته است.

دکترعلی‌اکبری با بیان اینکه دانشگاه وجود این دو تفکر را قدرت خود می داند، تأکید کرد: این دو تشکل مدامی که در ظرف قانون عمل می کنند هیچ منعی برای فعالیت آنان در دانشگاه وجود ندارد.

رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه در این دو برنامه سعی شد تمام شرایط برای همه کاندیداها بطور یکسان رعایت شود، اظهار داشت: امید است روزی را شاهد باشیم که جامعه سعه صدر و تحمل را به درجه ای برساند که آن فرمایش رهبری که اصلاح طلب و اصول گرا دو بال انقلاب هستند محقق شود.

وی در پایان خطاب به دانشجویان گفت: از اینکه ثابت کردید دانشجو می تواند با ادب و احترام دیدگاه و نظرات خود را منتشر کند سپاسگذارم.

شایان ذکر است تشکل‌های دانشجویی دانشگاه از تمام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت نمودند تا در نشست‌های انتخاباتی دانشگاه شرکت نمایندکه 11نفراعلام آمادگی کرده بودند وبه قید قر‌عه 5 نفر از آنان درجلسه دوم، برنامه‌های خود را برای دانشجویان تشریح و به سوالات این عزیزان پاسخ دادند.

این برنامه در شرایطی آغاز شد که ظرفیت سالن آیت اله حیدری دانشگاه تکمیل شده بود و با برنامه ریزی بعمل آمده توسط مسئولین برگزاری از ورود تعداد زیادی از هواداران نامزدهای انتخاباتی به دلیل تکمیل ظرفیت سالن جلوگیری شد که با توجه به توضیحات برگزار کنندگان در کمال آرامش محل را ترک کردند  .

نشست انتخاباتي مجلس دهم در دانشگاه / شب دوم نشست انتخاباتي مجلس دهم در دانشگاه / شب دوم نشست انتخاباتي مجلس دهم در دانشگاه / شب دوم نشست انتخاباتي مجلس دهم در دانشگاه / شب دوم نشست انتخاباتي مجلس دهم در دانشگاه / شب دوم