شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه های اصفهان،ایلام و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، تفاهم‌نامه همکاری­های علمی، پژوهشی و آموزشی بین دانشگاه اصفهان و دانشگاه ایلام و سازمان مدیریت و برنامه­ ریزی استان ایلام به امضاء رسید در این تفاهم نامه چنین آمده است.

 بر اساس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، ارتباط دانشگاه‌ها و مراکز علمی به‌عنوان کانون‌های کسب دانایی و خودکفایی با همدیگر و با دستگاه‌های اجرایی بیش از پیش ضرورت یافته و مورد تأکید قرار گرفته است. بی تردید انجام پژوهش­های کاربردی دربار? مسائل چالش‌برانگیزِ جامعه و رفع مشکلات صنایع و سازمان‌ها، در متن چنین ارتباطی به شکلی کارآمدتر و مؤثرتر فراهم می‌شود و بدین ترتیب مأموریت دانشگاه در پاسخگویی به مهم‌ترین ضرورت­های زمانه با استفاده از مشارکت دانشمندان، پژوهشگران و مراکز علمی و صنعتی، موجبات ارتقای توان علمی و تحقیقاتی کشور را فراهم می‌آورد. با عطف توجه به این هدف، تفاهم‌نامه همکاریِ بین دانشگاه اصفهان ،  دانشگاه ایلام و سازمـان مدیریت و برنامه­ ریزی اسـتان ایلام به امضاء رسیدو

مفاد این تفاهم نامه در خصوص همکاری­ های پژوهشی و آموزشی دو دانشگاه و سازمان، نحوه اجرای تفاهم‌نامه و مدت تفاهم‌نامه که 3 سال است مورد تأیید طرفین قرار گرفته شده.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاري بين دانشگاه هاي اصفهان،ايلام و سازمان مديريت و برنامه ريزي استان ايلام