شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

رییس دانشگاه ایلام: تمام بخش‌های دانشگاه باید به سمت اتاق شیشه‌ای حرکت کنند تا همه‌چیز در آن واضح و شفاف باشد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، جلسه شورای مرکز رشد و فناوری دانشگاه ایلام با حضور دکتر علی‌اکبری رییس دانشگاه و اعضاء این شورا در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

رئیس دانشگاه ایلام بر فعال‌تر عمل کردن مرحله‌ی مشاوره‌ی مراکز رشد تأکید کرد و گفت: نباید طوری برنامه‌‌ریزی کرد که صاحبان ایده توذوقی بخورند.

دکتر محمد علی‌اکبری، رییس دانشگاه در جلسه شورای مرکز رشد و فناوری دانشگاه ایلام، اظهار کرد: تمام بخش‌های دانشگاه باید به سمت اتاق شیشه‌ای حرکت کنند تا همه‌چیز در آن واضح و شفاف باشد و از این به بعد باید در پذیرش در مراکز رشد دقت کافی صورت بگیرد تا خروجی آن نتیجه‌بخش باشد.

وی با تأکید بر اینکه مرحله مشاوره مرکز رشد باید فعال‌تر عمل کند و فرهنگ‌سازی مراکز رشد به‌خوبی انجام گیرد، گفت: اگر ما مراکز رشد را به‌خوبی به جامعه و نخبگان معرفی کنیم و حمایت جدی از آن‌ها صورت بگیرد قطعاً اهداف این مراکز محقق و در خدمت جامعه قرار خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه ایلام ادامه داد: نباید طوری برنامه‌ریزی کرد که افراد بااستعداد توذوقی بخورند، تصریح کرد: باید در مراکز رشد طوری کار کرد که ایده‌ها و طرح‌ها جدی گرفته شوند هرچند ایرادی که بر کار مراکز رشد وارد است اینکه برخی افراد از مرکز رشد دانشگاه و پارک علم فناوری، هر دو حمایت دریافت می‌کنند که باید برطرف شود.

دکتر علی‌اکبری بر هدایت طرح‌هایی که موفق نشده‌اند، تأکید کرد و گفت: نباید حل این مشکل به تخلف منجر شود بلکه باید امور طبق قانون پیش بروند و قراردادهای بین صاحب ایده و مراکز رشد باید جمع‌بندی و تعیین تکلیف و امور حقوقی در این حوزه درست و دقیق انجام شود.

وی تأکید کرد: نباید برخورد با ایده‌ها برنده باشد بلکه باید در راستای حمایت از آن‌ها و کمک به نتیجه‌بخش بودن صورت گیرد.

 سپس دکتر رضا یگانه، سرپرست مرکز رشد دانشگاه در این جلسه خلاصه ای از فعالیت های صورت گرفته از جمله انتقال مرکز رشد به دانشگاه، فضا سازی و تجهیز مرکز رشد به منظور نمایشگاه هفته پژوهش و فن بازار ارائه نمود.

دکتر یگانه افزود: رسالت مرکز رشد رسیدن به تحقق آرمان های اقتصاد مقاومتی و پرورش ایده های خلاق و شرکت های کوچک و متوسط فناوری در رونق اقتصادی توسعه فناوری و به تبع کارآفرینی است، لذا به همین منظور شورای با تخصص های مختلف برپا شد که مصوب نمودن اساسنامه و آیین نامه های مرکز رشد و بررسی صلاحیت واحدهای فناور از فعالیت های آن است.

در این جلسه اعضا به بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه های آینده این مرکز پرداختند.

رييس دانشگاه ايلام: تمام بخش‌هاي دانشگاه بايد به سمت اتاق شيشه‌اي حرکت کنند تا همه‌چيز در آن واضح و شفاف باشد رييس دانشگاه ايلام: تمام بخش‌هاي دانشگاه بايد به سمت اتاق شيشه‌اي حرکت کنند تا همه‌چيز در آن واضح و شفاف باشد رييس دانشگاه ايلام: تمام بخش‌هاي دانشگاه بايد به سمت اتاق شيشه‌اي حرکت کنند تا همه‌چيز در آن واضح و شفاف باشد رييس دانشگاه ايلام: تمام بخش‌هاي دانشگاه بايد به سمت اتاق شيشه‌اي حرکت کنند تا همه‌چيز در آن واضح و شفاف باشد رييس دانشگاه ايلام: تمام بخش‌هاي دانشگاه بايد به سمت اتاق شيشه‌اي حرکت کنند تا همه‌چيز در آن واضح و شفاف باشد رييس دانشگاه ايلام: تمام بخش‌هاي دانشگاه بايد به سمت اتاق شيشه‌اي حرکت کنند تا همه‌چيز در آن واضح و شفاف باشد