شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دکتر یحیی یثربی در دانشگاه ایلام

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، با دعوت دفتر هم اندیشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام از آقای دکتر سید یحیی یثربی، استاد دانشگلاه علامه طباطبایی دعوت به عمل آمدوجلساتی با حضور ایشان برگزار گردید.

در اولین جلسه  که با دانشجویان گروه فلسفه و کلام اسلامی برگزار گردید، دکتر یثربی در رابطه با موضوع چیستی فلسفه ورزی، بایدها و نبایدها مسائل مختلفی را مطرح نمود و به سوالات دانشجویان نیز پاسخ داد.

در جلسه ای دیگر که با حضور اعضاء محترم هیئت علمی تشکیل شدبه بررسی تحول علوم انسانی و حساسیت ها به بحث و تبادل نظر پرداخت.

دکتر یثربی در جلسه سوم که دو ساعت به طول انجامید با دانشجویان از عرفان با محوریت آثار عرفانی سخن گفت و به سوالات این عزیزان پاسخ داد.

دکتر يحيي يثربي در دانشگاه ايلام دکتر يحيي يثربي در دانشگاه ايلام دکتر يحيي يثربي در دانشگاه ايلام دکتر يحيي يثربي در دانشگاه ايلام دکتر يحيي يثربي در دانشگاه ايلام دکتر يحيي يثربي در دانشگاه ايلام دکتر يحيي يثربي در دانشگاه ايلام دکتر يحيي يثربي در دانشگاه ايلام دکتر يحيي يثربي در دانشگاه ايلام دکتر يحيي يثربي در دانشگاه ايلام دکتر يحيي يثربي در دانشگاه ايلام