شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

یکی از مهمترین برنامه‌های دانشگاه ایلام معنویت‌ گرایی می‌‌باشد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، آقای دکتر محمد علی اکبری، ریاست محترم دانشگاه باحضوردر جمع معتکفین دانشجوی خواهردانشگاه ایلام با تاکید بر این نکته که برای عرض تبریک به خدمت شمارسیده ام و با مطرح کردن این سوال، آیا جامعه دانشگاهی متدین است یا خیر؟ بیان داشت: یقین داشته باشید جامعه دانشگاهی ما،جامعه ای متدین است اما در زمینه معرفی فزونی نسبت دینداران دانشگاهی به جامعه ،ضعیف عمل کرده ایم.


وی به جمله معروف امام راحل مبنی بر؛ دانشگاه کارخانه انسان سازی است اشاره کرد و افزود: شما مصداق بارز این جمله هستید، مدیریت دانشگاه ایلام حضور شما را قدر می داند و علاقه مند است با وجود مذهبی هایی مانند شما و با تاسی به غلبه گفتمانی دینداری، این مرکز آموزش عالی را بیمه کند.


ریاست دانشگاه ایلام افزود: میدانم که شمادختران و پسران من چه ضمیری دارید اما عده ای می خواهند چهره دیگری از دانشگاه رانشان دهند، یکی از مهمترین برنامه های آتی دانشگاه ایلام معنویت گرایی یا دانشگاه معنویت گرا می باشد.


  دکترعلی اکبری بیان نمود:از شما دانشجویان عزیز می خواهم پرچم دینداری را در دانشگاه ایلام برافراشته کنید، وسیره‌ی دینداری، تدین، پژوهشگری و طلب علم به عنوان فریضه های برتر بر فضای این دانشگاه غلبه یابد.تاهمگان بدانندکه شرط همکلاس شدن با شما،رعایت اخلاق اسلامی است.

يکي از مهمترين برنامه‌هاي دانشگاه ايلام معنويت‌ گرايي مي‌‌باشد يکي از مهمترين برنامه‌هاي دانشگاه ايلام معنويت‌ گرايي مي‌‌باشد يکي از مهمترين برنامه‌هاي دانشگاه ايلام معنويت‌ گرايي مي‌‌باشد يکي از مهمترين برنامه‌هاي دانشگاه ايلام معنويت‌ گرايي مي‌‌باشد يکي از مهمترين برنامه‌هاي دانشگاه ايلام معنويت‌ گرايي مي‌‌باشد