شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیام آقای دکتر علی اکبری ریاست محترم دانشگاه به مناسبت آغاز سی‌ وهفتمین بهار آزادی

دهه مبارک فجر مطلع درخشان استقلال و رهایی ملت ایران، یادمان به بار نشستن مبارزات مردمانی است که در پرتو انفاس مسیحایی خمینی کبیر (قدس سره) فصلی تازه را در تاریخ پرشکوه ایران اسلامی رقم زدند .

جامعه دانشگاهی  با اعلام انزجار از اهانت به ساحت مقدس پیامبر مهر و رحمت (ص) و  گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان و مبارزان انقلاب اسلامی خود را به پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب و تلاش در جهت تحقق اهداف آرمان های نظام مقدس اسلامی  متعهد می داند .

بدون تردید توسعه آموزش عالی در سطح ملی به صورت عام و در مناطق غیر برخوردار نظیر استان ایلام به صورت خاص  از برکات نظامی است که جامعه دانشگاهی در آفرینش و استمرار آن نقشی بی بدیل داشته اند. اینک که اقتدار نظام مستلزم  استمرار مجاهدت در عرصه علم، فناوری و پژوهش  می باشد، در سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" جامعه دانشگاهی با بهره گیری از خرد جمعی و تدبیر و امید،   تمام تلاش و کوشش خود را به کار خواهد بست تا بار دیگر در این بزنگاه تاریخی وظیفه ملی و دینی خود را  به نحو احسن به انجام رساند. رجاء واثق دارد که این مجاهدت خاموش و صادقانه مرضی رضای حضرت حق قرار خواهد گرفت.

پيام آقاي دکتر علي اکبري رياست محترم دانشگاه به مناسبت آغاز سي‌ وهفتمين بهار آزادي