شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیکرهای مطهر 2 شهید دانشجو دفاع مقدس در ایلام تشییع شد

همزمان با سالروز شهادت امام محمدتقی جوادالائمه (ع) پیکرهای مطهر 2 شهید دانشجو دوران دفاع مقدس با حضور گروه های مختلف مردم، مسوولان و خانواده های معظم شهدا، ایثارگران  و جامعه دانشگاهی شهر ایلام تشییع شد.

به گزارش روابط عمومی،  بلوار امام خمینی (ره) شهر ایلام امروز دوشنبه شاهد حضور مردمی وفادار و پایبند به ارزش های انقلاب اسلامی بود تا با حضور یکپارچه ضمن تشییع 2 تن از بهترین فرزندان این نظام الهی بار دیگر با آرمان های والای شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کنند. 
شهیدان حمید زرگوشی و لطفعلی مرادحاصلی از شهدای دانشجو هستند که برای دفاع از میهن اسلامی در برابر تجاوز دشمن بعثی حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل را بر ماندن در کلاس درس ترجیح داده و سرانجام در راهی که برگزیده بودند به فیض شهادت نایل آمدند. 

این دو شهید از رزمندگان دوران دفاع مقدس بودند که سال 65 در عملیات والفجر 9 در منطقه عملیاتی شمال عراق به درجه رفیع شهادت نایل آمده و در تفحص های اخیر شناسایی شده و به آغوش وطن بازگشتند. 
این دو شهید والامقام چندی پیش به صورت گمنام در منطقه کردستان عراق توسط گروه معراج تفحص شده بودند که پس از انجام آزمایشات پزشکی هویت آنان شناسایی شده است. 
آیین خاکسپاری شهید حمید زرگوشی امروز در گلزار شهدای بهشت رضا شهر ایلام برگزار شد. 
پیکر مطهر شهید لطفعلی مرادحاصلی نیز پس از انتقال به شهرستان چرداول در آیینی روز سه شنبه ساعت 9 صبح در شهر سرابله از مسجد جامع تا میدان ورودی شهر تشییع و سپس برای خاکسپاری به گلزار شهدای روستای زنجیره علیا زادگاه شهید منتقل می شود.  در این مراسم آقای بهروز سپید نامه، عضو هیئت علمی دانشگاه ایلام اشعاری را در وصف این دو شهید دانشجو بیان کردند.

( بر بال ملایک )  از بهروز سپید نامه

دلیرم با لباس جبهه رفت و رو سپید آمد

نمی دانی که در جانم چه غوغایی پدید آمد

دوباره عطر جبهه در فضای شهر پیچیده است

که بر بال ملایک کاروانی از شهید آمد

سماعی تازه  بر پا شد که از دشت فنا اینک

«جنید» عشق همراه جناب «بوسعید» آمد

دمیده عطر پیراهن ز خاک سرخ کردستان

به سوی کلبه ی احزان نسیمی از امید آمد

به روی دفتر کاهی نوشته چشم غمگینم

که آن مرد جوان در زیر بارانی شدید آمد

تو خیر مطلقی اما زنان شهر می مویند:

همان که از جوانی های خود خیری ندید آمد

فضای شهر سرشار از غم و دلتنگی و شادی

که نام لطفعلی همراه با نام حمید آمد

پيکرهاي مطهر 2 شهيد دانشجو دفاع مقدس در ايلام تشييع شد پيکرهاي مطهر 2 شهيد دانشجو دفاع مقدس در ايلام تشييع شد پيکرهاي مطهر 2 شهيد دانشجو دفاع مقدس در ايلام تشييع شد پيکرهاي مطهر 2 شهيد دانشجو دفاع مقدس در ايلام تشييع شد پيکرهاي مطهر 2 شهيد دانشجو دفاع مقدس در ايلام تشييع شد پيکرهاي مطهر 2 شهيد دانشجو دفاع مقدس در ايلام تشييع شد پيکرهاي مطهر 2 شهيد دانشجو دفاع مقدس در ايلام تشييع شد پيکرهاي مطهر 2 شهيد دانشجو دفاع مقدس در ايلام تشييع شد پيکرهاي مطهر 2 شهيد دانشجو دفاع مقدس در ايلام تشييع شد پيکرهاي مطهر 2 شهيد دانشجو دفاع مقدس در ايلام تشييع شد